Ooievaar. Wat een super nieuws. Gefeliciteerd en dat de ooievaar over 8 maanden maar een mooi kado mag afleveren. Kwebbel
t zal inderdaad wel moeilijk te bevatten zijn maar wat wil je als je er al zo lang mee bezig bent en je hebt dan ineens twee streepjes op je test staan! hoop dat het inmiddels al een beetje door gedrongen is!
Hee Ooievaar, lees het nu pas! Wat een goed nieuws zeg! Geniet er goed van hoor! Dit hebben jullie echt verdiend! liefs.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Voor mij is het vandaag precies een jaar geleden dat ik positief testte, wat een geweldig moment en een nóg mooier resultaat! Een hele gezonde, voorspoedige zwangerschap gewenst en een heel gezond kindje!
Hey Bianca! Ging even bij je gluren hoe het met je ging en ja hoor, wat lees ik... Je bent zwanger... Wat ontzettend gaaf voor jullie zeg. Weet je nog, toen jij zwanger was van je dochter was ik ook zwanger, wat helaas in een miskraam is uitgelopen en nu inmiddels weer moeder van een dochter van bijna 6 weken. En nou jij....na heel lang hopen gaat het echt gebeuren. Ben reuze blij voor jullie. Geniet ervan. Liefs Sharon
Dank je wel meiden Ik kan het echt nog nauwelijks geloven Na 3 en een half jaar wil je zo graag en dan is het zover en dan wordt je heel onzeker Ik snap dat echt nog niet zo goed Maar het is echt zo! Sharon gefeliciteerd meis!
ik zat opeeens te denken aan jou en hoe het zou gaan.Dus ik zocht je op in de gebruikerslijst en zie opeens dat je zwanger bent.Wat een ontzettend goed nieuws zeg.Geniet er lekker van.
Gefeliciteerd meis, Ik zat 2,5 jaar geleden bij de tempkaartjes, volgens mij jij toen ook en zie nu dat het eindelijk is gelukt bij jullie. Wat super zeg! Lekker van genieten Liefs Britt