Oh wat bijzonder..En bijzonder gefeliciteerd..Wat lijkt me dit heftig allemaal.Daar sta je niet altijd bij stil.En waarschijnlijk jullie al 3 jaar. Ik hoop voor je dat alles goed gaat en blijft gaan,geniet van je zwangerschap en luister naar je lijf,maar ik denk niet dat ik je dit hoef te vertellen.GENIET!!En nogmaals van harte gefeliciteerd!!
Wat voelt dat heerlijk he Hoop dat we ons zo 9 maanden lang mag voelen en daarna genieten van ons kruimeltje.
Meid wat fijn om te lezen dat nu ook jij op de roze wolk mag plaats nemen! Het is je zo gegund!!! Gefeliciteerd ook voor Be-happyman. En lief dat je ook aan de andere meiden denkt. Maar nu lekker gaan genieten hoor!
Behappy@ Lieverd nogmaals van harte gefeliciteerd!! Manlief ook natuurlijk Ik gun het je van harte meis , maar ik ga je volgen nu he!!
GEFELICITEERD!!!! Eindelijk na zoveel jaar en zoveel doorzettingsvermogen is het nu jullie beurt om happy te zijn. GENIET ervan meid!
Geweldig meid, wat fantastisch dat jullie lange wachten nu beloond is. Gefeliciteerd en ik wens je en zorgeloze en fijne zwangerschap.