Vind het super spannend om dit topic te openen maar heb de stoute schoenen aangetrokken. Wij hebben positief getest vorige week! We beginnen het nu eindelijk een beetje te geloven. We zijn super blij. Zo vaak gewenst hier een topic te mogen openen en nu is het eindelijk zover. 29 maart hebben wij de 1e echo. Dus hopelijk vliegt de tijd voorbij.
*klapt voor Zora* Super dat je dit topic hebt geopend. Ik weet dat je het spannend vindt en dat is het ook. Maar toch is één ding is zeker. Je bent zwanger. Probeer te genieten lieve Zora. Hoe moeilijk dat ook is. SMAK
Zora!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat geweldig, het werd zo ontzettend tijd voor jullie. Het is je zo onwijs gegund
Jaaaaaaaaaaaaaaa!!! We gaan lekker met z'n 3-en hier! (snippie jij en ik!) Hopelijk volgen er nog veel meer! Ook hier: VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Smak!
Zora, super dat je je eigen topic hier hebt kunnen openen. VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!!!
hee zora, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap zie dat je er lang voor gevochten hebt om zwanger te raken ben heel blij voor jullie. Ik loop zelf ook in het ziekenhuis en wij zouden voor iui gaan gelukkig is dat niet meer nodig!! Probeer lekker te genieten ookal snap ik zelf heel goed dat het heel onwerkelijk is heb zelf 4 testen gedaan!! hihihiih
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Heb je al een tijdje 'gevolgt'. Wat gaaf voor jou en je man dat het raak is na al die behandelingen. Ik wens je een goeie en voorspoedige zwangerschap toe.
Zora meid ook hier nogmaals van harte gefeliciteerd meid. Je eigen topic, het is wel echt nu he!! Fijn meid het is je zo gegunt, geniet ervan. knuf redu
Gefeliciteerd meid met je zwangerschap !! Je zal veel meiden weer hoop hebben gegeven Op naar de eerste echo.. Groetjes Starry
JAAAAA! Van harte gefeliciteerd! Ben super blij voor jullie! En idd je geeft een heleboel meidne toch de hoop dat er altijd iets kan gebeuren, een wonder wel te verstaan! kus &liefs.