Hallo allemaal, Ik ben "ijusdonno" (Moet ik maar even een goede afkorting voor gaan vinden. Ik wil nog even anoniem blijven, maar deze naam is wel lang om steeds mee te tekenen ) Ik ben 28 jaar en ben al 3 jaar mee aan het lezen hier op ZP. Het eerste jaar anoniem en daarna toch maar een account aangemaakt. Ik heb al veel hier gelezen en gezien (ja ik beken; ZP-verslaafd). Waaronder leuke topics (meeleven met mensen waarbij hun droom alsnog uitkomt) en verdrietige topics (overlijden lid ZP, kindjes of familieleden etc.) Maar ik heb nooit berichten "durven" plaatsen. Aangezien ik soms zo graag wil reageren om anderen een hart onder de riem te steken bijvoorbeeld, stel ik mij nu maar eerst netjes voor zodat ik in ieder geval kan reageren in het vervolg... Als ik dat straks nog durf Verder ben ik zelf sinds een aantal maanden eindelijk actief aan het proberen om zwanger te raken... spannend! Groetjes, Ijusdonno
Hoi ijusdonno, welkom! Ik hoop dat je snel zwanger mag raken. Veel plezier met meekletsen. (eindelijk. )
Welkom! Het is zeker een leuk forum in een fase waar je niemand nog kan vertellen waar je mee bezig bent! groetjes
Ook bedankt voor het warme welkom Lovely83, Hopesoon, linnie27 en Lola83! @Lola83 dat is het inderdaad! De wereld draait uiteraard gewoon door, maar ik vind het allemaal reuze spannend. Het is nu nog niet mogelijk om dit (uitgebreid) te delen met anderen, dus blij dat het hier wel kan en er zoveel gelijkgestemden zijn