Hallo allemaal! Ik zit al maandenlang van alles te lezen op internet over zwanger worden. Deze maand is het dan echt zover... we zijn gestopt met de pil! Nu breekt een spannende tijd aan. Des te meer reden om ervaringen te delen op dit forum. Ik hoop dat we snel zwanger zijn, maar het maakt ons ook niet uit of het een paar maandjes duurt voordat het lukt! Mijn man en ik zijn beide 27 jaar en als we nu zwanger worden zijn we 28 als we papa en mama worden. Groetjes
Ik ben ook net gestopt met de pil! Spannend he?! Ik slaap er nu zelfs slecht door. Veel succes met zwanger worden
Hii, Had gereageerd op mijn eigen bericht, toen zag ik dat je onder mij stond met even voorstellen. Handiger als ik het dan naar jou toe stuur. Maar lijkt me wel een goed idee om een eigen groepje te beginnen. Gezellig. Spannend he, stoppen met de pil. hihi. Groetjes
Haha, ja dat heb ik ook. Moet nog even uitzoeken hoe dit allemaal werkt. Is me wel gelukt om een banner te plaatsen. Alleen de ene keer zie ik het wel en de andere keer niet, heel raar. Maar ja.