heey heey kom ik weer ik ben nu 5weken en 2dagen zwanger maar sinds gister buik krampen onder in me buik geen bloed erbij hoor kan dit bandenpijn zijn?? heb al beetje gegoogled maar daar kom ik ook op uit dat het er bij hoort heb volgende week dinsdag pas echo
Allereerst van ahrte gefeliciteerd met je zwangerschap! Je baarmoeder gaat verschuiven en daardoor kun je krampachtige/menstruatie achtig gevoel krijgen. Ik had dit ook bij mijn dochtertje toen ik rond de 5,5 a 6 weken was. Ben er toen zelf mee naar de HA gegaan omdat ik een nacht niet kon slapen van de kramp. Hij zei dat dit, zolang er geen hevig bloedverlies bij komt, de baarmoeder en organen zijn die een plekje aan het maken zijn. Geen zorgen maken dus en lekker genieten!! Groet Snoozie
Hi Vegel, Heb jij volgende week al een echo? of is dat met een reden? Ik loop een dagje achter jou hihi. Ik heb 12 Oktober een afspraak bij de VK en kijk er erg naar uit. Geniet lekker van je zwanger zijn he, doe ik ook al is het af en toen nog onwerkelijk hihi. Gr Sun
heey sun ja ik krijg volgende week dinsdag de 6de een echo nee is nie met een reden,ben dan als het goed is bijna 7weken heb met me eerste zwangerschap ook eerste echo gehad met 7weken haha ook toevallig dat we bijna gelijk lopen
Ok, nou leuk joh, ik zou het ook graag eerder willen,maar ik mag 12 Okt voor de eerste keer naar de VK. En dan weet ik niet of het een intake is met een echo of zonder. Maar ik ben dan bijna 8 weken als ik ga. Maar goed aan de andere kant heb je iets om naar toe te leven.Maar ik vind het raar om te bellen of ik eerder mag komen voor een echo. Dus dat doe ik maar niet. Ja ik ben 28-05 uitgerekend, echt een mooie tijd. Zeker wanneer de kleine geboren is, dan komt bijna de zomer eraan. Nou we komen elkaar hier nog wel tegen hihi Groetjes Sun
Nogmaals: vragen over de zwangerschap hoor je te stellen in het juiste onderdeel: zwangerschap. Deze doe ik dicht. Elmo