Omg!! Zwanger!!!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Emeli, Nov 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emeli

Emeli Actief lid

Oct 24, 2012
    104
    0
    16
    Zaterdag is m'n NOD...al de hele werk een zeurend gevoel in m'n onderbuik...
    M'n beste vriendin haalde me over om toch te testen.
    En ja hoor..ZWANGER!!!

Ik kwam gister thuis na t werk..m'n vriend was er nog niet. Nou hup, cb digital...en nog geen 15 sec later: zwanger. Ik zat nog op de wc pot..te staren naar die test. Tranen van blijdschap!!

Na 10 min kwam m'n vriend thuis en natuurlijk gelijk verteld. We zijn heel blij maar t moet nog een beetje bezinken..

Nog steeds zeurend gevoel in onderbuik.
    Gister voor het slapen gaan nog een testje gedaan (just to be sure) en die ook na 15 sec ongeveer: zwanger :)

2. Baby1984

Baby1984 Lid

Jul 29, 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat superleuk! Gefeliciteerd!!

Ik heb gisterochtend ook positief getest en vanmorgen er nog maar een CB digital tegenaan gegooid en ook die gaf zwanger aan!

En dat bezinken...jep...daar zijn wij ook nog mee bezig.
    Geniet ervan, nu gaat het echt gebeuren!
    Spannend maar je hebt 9mnd de tijd dus rustig aan, eerst maar even wennen aan het idee.

Good luck!

3. minimeee

minimeee Actief lid

Jun 12, 2012
    262
    1
    0
    Medewerker sociaal juridische dienstverlening
    van harte gefeliciteerd meiden.
    Super leuk. Vooral dat moment van testen.

Ik geloofde het eerst niet. Had een gewone test met 2 streepjes. Het streepje in het resultaatvenster was heel licht. Dus mijn man en ik durfde nog niet blij te zijn. Nieuwe testen gekocht (CB digital met indicator) en ook ik zat nog op het toilet en zag het resultaat zwanger... Zo leuk dat moment.

Geniet van de zwangerschap.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!

5. Barbera

Barbera Actief lid

Jul 9, 2012
    175
    0
    0
    Gefeliciteerd!

6. Emeli

Emeli Actief lid

Oct 24, 2012
    104
    0
    16
    Bedankt voor de felicitaties!!!
    Heel lief!!

@baby1984
    Jij ook gefeliciteerd!! Hartstikke leuk!
    Nu wennen er proberen te genieten!
    Heb jij al kwaaltjes?

7. sankyra

sankyra Actief lid

May 5, 2011
    377
    1
    18
    Female
    Pesaja
    HeescH
    Gefeliciteerd dames .
    Ik ken het bij mijn eerste zwangerschap heb ik 4 testjes gedaan en nog wou ik het niet geloven kregen we met 7 weken een echo en nog wou ik dat nie geloven begon het pas te geloven toen ik iets in mijn buikje voelde bewegen etc .

maar jullie dames lekker van jullie zwangerschap gaan genieten het is zo iets wonderbaarlijk ... :)

8. Didi5

Didi5 Actief lid

Nov 17, 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
    Ik kon het ook niet geloven. Ik heb eerst 10 minuten alleen op de wc naar de test lopen staren. En zei de hele tijd ohh my gads, ik ben zwanger! whawha Daarna snel naar de zeeman gegaan (mannetje lief sliep nog!) twee van die schattige slofjes gekocht met: I love mum en I love dad gekocht en ingepakt. Thuis aangekomen aan mijn man gegeven! wahhah Nog steeds kunnen we het niet helemaal bevatten. En oja, zondag ochtend weer een test gedaan voor de zekerheid, maar ook toen kwamen er 2 dikke strepen wahawhah. Nu afwachten tot de eerste echo 23/11

Geniet van jullie zwangerschap!!!

9. Emeli

Emeli Actief lid

Oct 24, 2012
    104
    0
    16
    Bedankt, erg lief!
    Ik moet het idd nog ff laten bezinken :) en we kunnen niet wachten tot die eerste echo :D

10. Emeli

Emeli Actief lid

Oct 24, 2012
    104
    0
    16

Ahh leuk hoe je hem heb verteld!
    Jij ook gefeliciteerd, erg spannend dus voor je, nog een paar nachtjes en dan is het 23 nov.
    Geniet ervan ;)

11. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    Gefeliciteerd!!!

12. Emeli

Emeli Actief lid

Oct 24, 2012
    104