Proficiat. Al een echo gehad? ook voordeeltje van de mmm. Ben ook 3 jaar bezig geweest en ben met de 5de IUI zwanger geworden.
heb nu een bloeding dus afwachten of het beebje blijft zitten.. pas 2 sept echo met 7,3 week.. Wat super dat jullie ook zwanger zijn, en na 5 x IUI is ook best snel.
dank!!! Ik hoop het ook.. heb je zo hard voor geknokt.. en wie weet hoe lang het dan weer duurt he.. heb daarnaast eigenlijk de puf niet meer voor de mmm.. bleh Maaaaaaaaar we moeten positief blijven! En gewoon afwachten..
hele maal geweldig.. ik krijg gewoon kippevel.. meid geniet er van en nu hopen dat het goed zit.. liefs Yippie
Hey Meid, Wat ontzettend spannend!! Allereerst natuurlijk gefeliciteerd! En ik hoop van harte dat alles goed gaat!!! Na 3 jaar wachten mag je toch onderhand wat geluk krijgen! Ik gun het jullie ontzettend en ik weet zeker dat jullie kindje gezegend zal zijn met zo'n lieve ouders! Want dat is wel, als je zo lang moet wachten ben je dankbaarder dan ooit!! Liefs Eefje
Gefeliciteerd!! Ik lees in je onderschrift vandaag echo, ik hoop dat je kleintje veilig op z'n plekje zit!