Ben er Gister achtergekomen dat ik zwanger ben van mijn 4de kindje!! Ik heb al een zoontje van 7 Gino een zoontje van 5 Nando en een dochtertje van 3 Gioya! Wie is er ook zwanger van nr.4? Voor de rest ook iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Liefs Chantal
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, straks vier kindjes, wat een rijkdom! Geniet van de mooie tijden!
Gefeliciteerd!! Ik ben ook zwanger van de vierde. Mischien leuk om een topic te openen voor vrouwen die zwanger zijn van de vierde? Edit: Inmiddels aangemaakt: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/301639-zwanger-de-4e.html#post10850509
Gefeliciteerd!! Mijn vierde is november vorige jaar geboren, het is wel druk, maar erg gezellig met 4! S6 met je zwangerschap.
Hoi allemaal, Heb vandaag een echo gehad omdat ik aanhoudende buikpijn heb en ze hebben een leeg vruchtzakje gezien!!!Kan twee dingen betekenen dat ik niet zwanger ben en een miskraam krijg of dat het vruchtje nog zo klein is en niet te zien...we hopen natuurlijk op het laatste,nu moet ik afw8 tot over twee weekjes en krijg ik een nieuwe echo. Groetjes Chantal
Ik hoop van harte dat je zwangerschap alsnog goed verloopt ..... ik ben 9 weken geleden bevallen van onze derde en heb eigenlijk wel de wens om ooit een vierde op de wereld te plaatsen. Het is namelijk zo gezellig bij ons thuis
Ik heb gister een miskraam gehad:x Ze zagen vorige week al geen vruchtje in het vruchtzakje en ze vertelde me dat het heel goed kan dat ik een miskraam kreeg... Mijn man en ik vinden het echt heel erg,heb nooit problemen met de zwangerschappen gehad van mijn 3 kindjes...over een tijdje willen we het weer proberen en voor een 4 de wondertje gaan!
Oh meid, wat erg zeg ....ik hoop dat jullei snel weer zwanger zullen zijn! sterkte deze tijd, hopelijk is het allemaal snel over