Sommigen kennen mij misschien nog wel. 3 jaar geleden stopte ik met de pil (toevallig eind maart). Na een aantal maanden bevond ik mezelf op diverse zwangerschaps fora.. waaronder ook deze en was ik al snel erg veel met zwanger worden bezig. Logisch, want je wil het zo ontzettend graag! In mei vorig jaar kreeg ik een nieuwe baan, met een jaarcontract, en we spraken af om het zwanger worden op "low priority" te zetten. Ik wilde namelijk niet ineens zwanger zijn en mijn volgende contract op het spel zetten. Maar om toch het lot niet te tarten, besloten we om geen anticonceptie te gebruiken en alleen sex te hebben als WIJ zin hadden... dus niet op de gezette dagen en tijden... Begin vorige maand is bij mij de knop helemaal omgedraaid. Zelfs met het 'niet-ermee-bezig-zijn' lukt het niet spontaan. Nu ben ik niet zo heel gelovig, maar ik dacht dus: Het is God's wil dat wij zelf geen kinderen kunnen krijgen. Ik had er vrede mee. (maar toch in mijn achterhoofd zat nog een stukje: We kunnen eventueel later nog hulp inschakelen, niet nu, maar later als IK daar weer aan toe ben) Nu was mijn cyclus de laatste 3 maanden erg kort (ongeveer 21 dagen - ja, dat hield ik nog wel bij, omdat mijn menstruatie ineens zo snel kwam) en toen ik deze maand de 23 dagen haalde (voorheen was het meestal zo'n 25-26 dagen) dacht ik dat mijn cyclus zich weer aan het herstellen was. En toen zat ik ineens op dag 28. Dit heb ik NOG NOOIT gehad. Ik voelde me ook al een paar dagen 'raar'. Op dag 30 heb ik uiteindelijk toch maar een test gedaan... METEEN verscheen de PLUS! (foto is een beeeeetje vaag) Ik snap er helemaal niks van. We hebben afgelopen maand maar 1x sex gehad! Maar we zijn wel erg blij! Vooral bij mijn vriend is een flinke last van zijn schouders gevallen.. hij was echt bang dat er bij hem iets mis was, gezien zijn 'verleden' (niet ingedaald bal en daar pas aan geopereerd op zijn 12e)
WAUW! wat goed joh! ik zie een duidelijke plus hoor! gefeliciteerd! en zo zie je maar 1 keertje is genoeg geniet ervan meis!
GEFELICITEERD met dit mooie wondertje! Sinds van de week wist ik al dat wonderen bestaan, maar jij bewijst het nog maar eens!
WHA.........GAAF zeg! GEFELICITEERD meid! Het is je zo gegund! En nu op de roze wolk gaan zitten, Pet! Groetjes Mariska
Ha Realtjuh, Van harte gefeliciteerd meid! Ik ken jou ook nog wel. Geniet van je zwangerschap meis! liefs
En of ik jou nog ken Super gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat alles voorspoedig zal gaan en je straks een prachtbaby in je armen zult houden! Elmo