Na 3 jaar IVF zwanger en ineens komt je man te overlijden!

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Babii, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Jeetje meis, wat heftig! Heb je verhaal met kippenvel zitten lezen!!
    Hier heb ik geen woorden voor..... ik wens je heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd!

2. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Het ergste wat je kon overkomen in deze periode van je leven is gebeurd:(
    Het mooiste wat jullie samen had moeten overkomen maak je straks alleen mee..
    Heel veel sterkte maar ook vooral veel geluk toegewenst de komende jaren!!

3. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Wat verschrikkelijk meid!
    Ik word helemaal stil van je verhaal en krijg er overal kippevel van.

De vraagstelling van het waarom ken ik maar al te goed als ik mij afvraag waarom mijn vader al 2jr tegen kanker vecht.
    Helaas is het leven niet altijd eerlijk, hoe verschrikkelijk erg het ook is dat er zoveel slechte mensen rondlopen die er aan ontsnappen.

Door jouw verhaal te lezen besef ik wel weer even hoe kort de tijd samen wel niet is en dat het niet de moeite is om die te gaan zitten verdoen met ruzie maken etc...

Ik kan niet uitdrukken in worden hoe erg ik het voor je vind meid! Maar probeer te geloven in een mooie toekomst voor zowel jou als jullie kleintje. Want in jouw kleintje zal je hem altijd terugzien, dus op die manier blijft er altijd een klein stukje van hem dicht bij jou.

4. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kippenvel bij het lezen van je verhaal...

Heel veel sterkte toegewenst!

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dank jullie wel meiden!

Er werd gevraagd hoe het gaat; moeizaam, maar het moet....

Nog steeds bang haar ook kwijt te raken, komt door het vertrouwen in het leven dat je kwijt bent....

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    sterkte meid maar jullie dochter daar gebeurt helemaal niets mee niet vergeten zij heeft een engel haar papa die over haar waakt, het is ook moeizaam het is ook ongelooflijk, het is niet eerlijk, het vertrouwen ben je nu even kwijt maar ook dit groeit straks weer langzaam maar zeker, niet vergeten jou man waakt over jullie daar geloof ik écht in, fysiek is hij er niet maar geestelijk zeker wel.

nogmaals sterkte

7. Mamavanjenl

27 jul 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat heftig zeg! Wat oneerlijk:(

Heel veel sterkte!!

8. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Ik kan me je angst goed voorstellen. Je bent immers zo teleurgesteld in het leven.. Ik bedoel, Hoe kan dit nou??
    Het is oneerlijk..

9. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het moet inderdaad. Voor jou en jullie meisje.
    Hopelijk heb je voldoende mensen in je omgeving die je helpen en steunen.

Veel sterkte!

xXx

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wat vreselijk oneerlijk is het en wat schrik ik van je verhaal. Heb het net in het kort aan mijn man verteld en zijn mond viel ook open. Dat je zoiets verdrietigs moet meemaken...

Hoop dat jullie kleine meisje je straks weer wat lichtpuntjes laat zien in het leven. Heel veel sterkte....

11. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Jezus, wat een heftig verhaal!
    Heb met tranen in mn ogen je verhaal zitten lezen..
    Steeds als ik naar beneden scrolde hoopte ik dat t toch nog goed kwam.
    Jeetje wat moet jij je ellendig voelen :(
    Heleeee dikke knuffel voor jou!

Bedenk goed dat je sterk moet zijn voor dat kleine wondertje wat in jouw buik groeit.

Heel veel sterkte!

12. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Pfff. heb met tranen in mn ogen gelezen,wat jij heb moeten mee maken.. verschrikkelijk.. waarom?? nog zo jong..
    Ik wil je heel veel kracht wensen, en hoop dat de kleine je weer licht in je leven mag brengen.

Heel veel sterkte, met dit verlies!!

13. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Poeh meid.. Toen ik je verhaal aan het lezen was, rolde de tranen over mijn wangen.. Ook mijn man was even stil toen ik je verhaal voorlas. Wij hebben ongeveer dezelfde leeftijden.

Ik kan niet heel veel anders doen als je heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel sterkte wensen. Dikke knuf meid...

Ik hoop dat je kleine meisje een lichtpuntje in de duisternis word.. Let goed op jezelf meid...

14. Blays

Blays Niet meer actief

Jeetje meid wat verschrikkelijk! Zit hier met tranen in mijn ogen..
    Ik wil je heel, heel erg veel sterkte wensen met alles. En jullie kleine meisje zal je kracht genoeg geven om door te zetten.

Mijn vriend zijn vader is overleden toen hij 29 was, door een hersenbloeding, mijn vriend was toen 6 weken oud. Zijn moeder stond er ook ineens alleen voor met 3 kinderen en een uitkering. Het was moeilijk, maar alles is goed gekomen en dat gaat jou ook lukken meid. Heb er vertrouwen in en je man is vast en zeker nu al zo trots op jou en jullie meisje. En dat zal hij altijd zijn!! Hij waakt nu over jou en jullie dochter, en zal altijd bij je zijn in je hart. Koester de mooie momenten die jullie samen hebben gehad en die je straks met jullie meisje gaat hebben.

15. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    O meid, dit is echt de grootste nachtmerrie die een vrouw kan overkomen.. Snap dat je vragen hebt als Hoe en Waarom, je zal er helaas nooit antwoord op krijgen. Wat je wel weet is dat je ZIJN kindje draagt en er dus een stukje van hem in je groeit. Hoop dat dat voor jou een troost is, probeer te genieten van het nieuwe leven. Als hij/zij straks zijn armpjes om je nek slaat en je natte kusjes geeft hoop ik dat je weer een sprankje geluk voelt. Onze neef is ook plotseling overleden, 27jaar 11 weken getrouwd, kerngezond, en een hartaanval..triest en onbegrijpelijk. Ik weet dat het totaal anders is maar toen ik 7 maanden zwanger was heb ik 3 dagen aan het bed gezeten bij mn liefste moeder, zij is helaas ook overleden. Niet mijn kindje mogen zien. En wat een verdriet, ook voelde ik me schuldig hierover. Zoveel verdriet terwijl je een dochter verwacht. Toch denk ik niet dat ze er wat van meegekregen heeft. Kan nu weer blij zijn, voel zoveel liefde blijdschap en dankbaarheid als ik naar mn meisje kijk! Gun jou dat ook, dat geluk! Heel veel sterkte bij het verwerken, geef het de tijd want dat heeft het zeker nodig!

16. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    Wat een verschrikkelijkk verhaal!!! ik wens jouw heel veel kracht toe..en gecondoleerd..:(

17. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    lieverd! wat verschrikkelijk om je verhaal te lezen. ik heb de tranen in mijn ogen staan... hier zijn gewoon geen woorden voor! het leven kan zo oneerlijk zijn! en waarom?? daar krijgen we maar geen antwoord op. lieverd ik hoop dat je snel de kracht vind en dat jullie dochtertje het zonnetje weer laat schijnen voor jullie! stuur me gerust een pb bericht als je even je hart wilt luchten of gewoon om even te kletsen!
    sterkte! xxx

18. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Wat afschuwelijk.
    Wens je heel veel sterkte voor nu en de toekomst.

19. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ik lees nu voor het eerst je verhaal en ben er sprakeloos van. Wat een vreselijke nachtmerrie. Ik wens jou héél veel kracht toe bij het verwerken van dit grote verlies en ik hoop dat je straks ondanks alles van jullie kindje kan genieten. Dat het vertrouwen er nog niet is, is heel begrijpelijk, maar het komt vast nog. Heel veel sterkte!

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Heel veel sterkte met deze emotionele achtbaan... Ik heb bewondering voor je kracht. Ik hoop dat jullie dochter je leven weer wat kleur kan geven in de toekomst...

Deel Deze Pagina