jeetje wat een verhaal... ben er helemaal stil van en zit met kippenvel achter de pc.... Ik ken je nog van het Temp topic en je verhalen over ivf heb ik ook welleens gelezen. Meid wat moet dit vreselijk zijn! Ik hoop dat je kleine meid je wat plezier in het leven kan geven weer! Het is immers jullie kindje dus je zult veel van hem terug zien in haar! Heel veel sterkte meis!
Jeetje, babii.. Heb een tijdje meegeschreven/gelezen op een ander forum en daar ''kende'' ik je van. Voelde blijdschap voor je toen ik je banner onder je naam zag staan. Toen het zinnetje waar ik van schrok.. Meid, wat ontzettend erg. Het laat me niet los . Ik geloof dat je meisje en jij er wel gaan komen, alles wat je al hebt moeten doorstaan.. Heel veel kracht en geluk gewenst!
woow! wat een verhaal zeg! Wat afschuwelijk voor jou! Het is wel een beetje laat, maar alsnog gecondoleerd!
Wat vreselijk en verschrikkelijk oneerlijk dat je zo jong je man moet missen. Ik hoop dat je straks in je meisje veel van hem terug ziet. Heel erg veel sterkte en kracht gewenst.
Ik kom je topic toevallig tegen en jullie verhaal raakt me ontzettend. Het is prachtig dat hij je nog een dochter heeft geschonken voor hij overleed maar het gemis dat jij zult voelen lijkt me verschikkelijk! Heel veel sterkte!
Goeie, wat is dit verdrietig zeg! Zoiets is niet voor te stellen en niet in te denken hoe jij je moet voelen. Heel veel sterkte met dit ondragelijke verlies... Voor nu, maar ook voor in de toekomst met je meisje....
Ohh wat een vrezelijk verhaal Weet gewoon niet wat ik zeggen moet......... Toen ik 18jr was is mijn vriend overleden bij een stom en te voorkomen ongeluk. Staat totaal niet invergelijk met wat jij nu mee maakt maar ik dacht ook dat de wereld nooit meer mooi zou worden en dat het leven gestopt was toen hij overleed. Het is niet eerlijk als iemand te vroeg van ons genomen word en op de vraag: WAAROM!! krijg je geen antwoord. Het verdriet en gemis zal blijven maar je kan er steeds beter mee om gaan. Ik hoop dat je het een plekje kan geven en je kleine meid straks kan vertellen hoe een fijne vader ze had Veel sterkte! xxx sloppy
Lieve Babii, Ik ken je niet maar ik leef helemaal met je mee meid. Wat verschrikkelijk! Ik trek me dit heel erg aan en kan me ook helemaal voorstellen hoe je je moet voelen. Het is onwerkelijk, je gaat ervan uit dat je samen oud gaat worden en samen voor jullie kindje gaat zorgen. En dan komt je ergste nachtmerrie uit, al je dromen vallen uiteen. Ik was 14 weken zwanger toen mijn man ernstig ziek werd. Hij had een hele erge vorm van legionella gekregen. Hij heeft 3 dagen op het randje gelegen en zelfs de artsen hadden toen geen hoop meer. Ik zat toen ook in een levende nachtmerrie. Eindelijk na zo'n lange tijd zwanger en dan staat je wereld stil. Gelukkig is hij er na een lange periode weer bovenop gekomen. Ik hoop niet dat je hierdoor nog verdrietiger wordt, dat is absoluut niet de bedoeling. Mijn bedoeling is om je te laten weten dat ik weet hoe je je voelt en dat mijn gedachten bij jullie zijn. Heel veel liefs
tjee zeg wat een ongelofellijk verhaal zeg. Meis wat een hel zeg... wil je heel veel sterkte toewensen. Ik zat met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen... Ik denk ook niet dat het gemis en gevoel ooit overgaan maar ik denk dat je er beter mee leert omgaan... maar dat heeft heeeeel veel tijd nodig. Dadelijk moet je verder met je lieve meisje waar je een fantasische moeder van wordt. Het is heel erg dat je mannetje dit niet mee kan maken, maar geloof me hij kijkt over je schouder mee en zal over jullie waken!!! Hopelijk word het leven weer wat dragelijker van je en krijg je een mooie toekomst met je dochter!!! digitale knuffel van mij!!!
Ik kom nooit bij "alleen en zwanger" daarom lees ik nu pas je verhaal! Woorden schieten mij echter te kort en heb tranen in mijn ogen! Ik hoop dat je over 12 weken een wolk van een baby in je armen hebt en samen het leven aan kan! Ze zal zeker trekjes hebben van haar papa en hij zal altijd over jullie waken! Diepe diepe respect heb ik voor jou! Je bent een kanjer, kom op meid!
Pfff heftig! Met tranen zitten lezen. Wat ontzettend oneerlijk dat je je lieve man en maatje bent kwijtgeraakt. Hij was nog zo jong. Weet dat hij zal voortleven in jullie dochter. Heel veel sterkte!
alleen je eerste verhaal gelezen maar ik heb er gewoon geen woorden voor heel veel sterkte de komende tijd