Na 3 jaar IVF zwanger en ineens komt je man te overlijden!

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Babii, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ariel3

ariel3 Actief lid

27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Ik zag net jouw onderschrift in een ander topic voorbij komen, waarna ik terecht kwam bij dit tragische verhaal...
    Lieve meid, wat vreselijk dat dit jullie (vooral jou en jouw dochtertje) overkomen is. Ik heb er ook geen woorden voor.
    Wat moet je door een hel gaan nu. Ik hoop dat je het bijzondere moment van de bevalling niet alleen zal zijn. Dat er iemand die jou dierbaar is bij je zal zijn om je te steunen. Want naast de vreugde van jouw dochters geboorte zul je waarschijnlijk tegelijkertijd ook geconfronteerd worden met het gemis van jouw man. Wat doet het pijn om te lezen hoeveel verdriet je nu moet hebben. Al zie ik jouw dochtertje ook als een lichtpuntje. Wat een geluk dat het zwanger worden toch nog gelukt is. Dat hij je nog mama gemaakt heeft, dat er binnenkort een heel mooi klein meisje van jullie samen in je leven komt. Waardoor je je ook minder alleen zult voelen en wat je hopelijk de kracht geeft om sterk te blijven en door te gaan. Ik hoop dat jullie samen een hele mooie toekomst tegemoet gaat, ondanks het gemis.
    Dat er snel weer dagen komen waarop je weer kunt lachen.
    Ik wens je heel veel sterkte toe en kracht. Ik denk ook dat hij altijd bij jullie zal zijn. Dat hij van zijn wolkje meekijkt en heel trots op je is.

2. Nathan

Nathan Lid

31 mei 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Babii,
    Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik moest echt huilen bij het lezen van dit bericht. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je je uiteindelijk toch iets beter gaat voelen.

3. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Jeetje meid, wat een heftig verhaal. Ik wil je veel sterkte wensen. Wat een moeilijke periode heb je al doorstaan en wat moeilijk zal het worden als de kleine dadelijk geboren wordt. Sterkte!

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Wederom bedankt voor alle lieve berichten.

Ik ben wel veel op het forum, maar vergeet m'n eigen topic soms en soms wil ik even niet kijken, heb dan een dipje.

Enfin, super lief dat jullie zo meeleven.

Qua zwangerschap gaat het niet fijn, heb volledige bedrust en vreselijke BI, maar krijg er wat moois voor terug! Dus niemand zal me snel horen klagen.

Liefs

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Even een dikke knuffel meid!

6. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Babii, Ik wil je gewoon even heel veel liefde en geluk toe wensen voor de toekomst met de kleine. dikke knuf x

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Las je verhaal.. Kippenvel meis..
    Je gaat het moeilijk krijgen maar je dochter sleept je er straks doorheen en in haar mag je man nog even doorleven op aarde...
    Heel veel sterkte, liefde en succes!

Knuffel!!

8. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Dikke knuffel met tranen over mijn wangen heb ik jou verhaal gelezen. Ben zelf 24 en zou er ook niet aan moeten denken mijn man te moeten verliezen. Vreselijk wat je hebt meegemaakt. Hopelijk heb je buiten je schoonouders nog vrienden die je steunen hierin. Ik wil je veel kracht en sterkte wensen. Jullie dochter boft maar met zo'n sterke mama.

9. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hier echt geen woorden voor. Als ik denk aan mijn man in zn situatie voel ik de tranen al komen. Lieverd wat ben jij sterk, echt ongelovelijk sterk voor je dochter. Wat zal je man trots op je zijn geweest!!!

Wens je veel sterkte bij de laatste loodjes en succes met de bevalling! Hoop dat als je straks jullie mooie meid vast hebt ze je sterkt om weer door te kunnen gaan. Vind je een hele bijzondere vrouw en krijg echt tranen in mijn ogen.

10. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Heel veeel sterkte!

11. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    pff wat een heftig verhaal!!
    Heb het met tranen in mn ogen gelezen!
    Ik wil je alsnog veel sterkte wensen en succes met de laatste loodjes!

12. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    lieve Babi,
    ik leesde net je verhaal en ben er even stil van, wat is het leven toch soms zo oneerlijk!
    Ik wens je veel sterkte en goede moed, en de kleine meid zal een nieuwe positieve wind in je verdrietige leventje blazen!
    Ik wens je veel succes bij de komende bevalling en vergeet niet,
    manlief zal erbij zijn in gedachten!! Hou moed lieve meid! x

13. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Jeetje meid wat een verhaal, lijkt me vreselijk en kan me het ook niet voorstellen of wil het niet voorstellen (struisvogelpolitiek)
    Heel veel sterkte met het verwerken van deze kersverse wonde.
    Heb er verder geen woorden voor, alleen succes met je komende bevalling en binnenkort heb je een mooie dochter in je armen.

14. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Respect voor jou!! Je bent een enorm sterke vrouw xxx

15. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Met tranen in mijn ogen jouw verhaal gelezen, wat een ontzettende nachtmerrie als je man komt te overlijden en je uiteindelijk alsnog niet jullie diepste wens samen kunnen delen :(!!!

Ik wil je ontzettend veel succes en kracht wensen!!

16. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    O wat verschrikkelijk. Heb ook jouw verhaal met tranen gelezen.
    Ik wens je ontzettend veel sterkte en kracht toe. Hij leeft voort in jullie kleine meid.
    Knuff.

17. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Jeetje wat een verhaal!! Met tranen in mijn ogen heb ik het gelezen!
    Samen zo zware weg bewandeld voor een klein wondertje en dan gebeurd er dit.. Vreselijk en idd hier zijn geen woorden voor!

Ik wil je heel veel sterkte wensen, met dit grote verlies, met je laatste loodjes en straks met de bevalling. Hopelijk zie je je man veel terug in je dochter. hij zal altijd bij je zijn!

18. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    jemig wat een verhaal. Ik krijg gewoon kippenvel ik wens jou heel veel sterkte en natuurlijk ook je schoonouders. Gelukkig kan je eerst bij hen inwonen. En je bent een sterkte vrouw je krijgt er straks een mooi wondertje bij.

19. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is het zeker!! Het is ook mijn grootste nachtmerrie om mijn man te verliezen.

Beetje late reactie, maar ik wil je alsnog condoleren met je grote verlies en je heel erg veel sterkte toewensen!!
    En je man leeft zeker voort in jullie dochtertje!
    Ik weet zeker dat hij trots is op jou, en jullie kleine meid.
    Succes met je laatste loodjes van je zwangerschap en met je bevalling!

20. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Jeetje meis, wat een heftig verhaal zeg...vreselijk gewoon!!! Heel veel sterkte, en ik hoop dat je straks toch van je meisje kunt gaan genieten!!!

Deel Deze Pagina