Ik zie nu pas dat je bevallen bent! Gefeliciteerd meid!! Geniet er van!! En zeker weten zit je mannetje op zijn wolkje in de hemel naar jullie te kijken! Hij zal TROTS zijn op jullie!
ik weet niet goed wat te schrijven................. vind het echt heel erg voor je hoop dat je een mooie gezonde dochter krijgt en wens je veel sterkte.
Hoi Babii, Bij de "topic ivf 4"had je kort jouw verhaal verteld, maar ik had nog niet het hele verhaal hier gelezen. Heb geen woorden .... Niet voor te stellen hoe zwaar het afgelopen jaar voor jou moet geweest zijn. Wat ben jij een sterke dame/sterke mama! Jouw dochter heeft een goede voorbeeld aan jou! **Dikke dikke knuffel**
Jeetje zeg, wat ontzettend heftig! En heel erg slordig dat de pads van de AED ontbraken, kan me voorstellen dat je je blijft afvragen of hij nog geleefd had als ze deze wel bij zich gehad hadden. Dapper dat je doorgaat voor je kleine meid, lijkt me echt heel zwaar! Maar in gedachten zal hij bij jullie zijn en je helpen in deze moeilijke tijd, heel veel sterkte!
Persoonlijk denk ik nu van niet, hij was echt al weg. Z'n laatste adem blies hij in m'n mond uit, en hij lachte (ook zo bizar). Ik zal wel door moeten, heb geen keus. Dit meisje moet gelukkig zijn, dat had hij ook zo gewild . Het is denk iets wat je vanuit je moederinstinct al doet .
Oke, geeft vast rust dat te weten, anders kan je helemaal geen rust vinden lijkt me...Toch vind ik het knap dat je het alleen kan en je je dochtertje zo goed opvangt, respect!
Lees je verhaal net pas.. Poehhh wat een verdriet! Heel veel sterkte en hopelijk kan je toch van jullie meisje genieten.. Liefs..
Helaas, binnenkort weer onder het mes. Helaas is m'n kringspier weer aan goort. Moet dus weer geopereerd worden en krijg daarna een tijdelijk stoma. Mooi bagger dus! Lig binnenkort dus met de kleine in het ziekenhuis.
Hi meis wil hier nogmaals zeggen hoeveel respect ik voor je heb en hoe goedje het doet met jullie mooie meisje! Hoop dan een broertje of zusje in de toekomst mag lukken! Is je zo gegunt! Veel liefss
Jee meid, heel veel sterkte in het zh. En gecondoleerd met het verlies vanje man. Ik denk het in gods handen lag, dat de beademing niet lukte. Zijn tijd was gekomen. Ik denk dat we ons daar allemaal van bewust moeten zijn!: Je hebt je dochter gekregen en natuurlijk is het erg en zwaar zonder je man. Je doet t heel erg goed! Heel veel sterkte!