Ben nieuw hier op het forum en heb je verhaal gelezen. Ik wil je vertellen dat ik enorm veel bewondering voor je heb. Maar die woorden lijken veel te simpel als je ze opschrijft, terwijl het in mijn hoofd veel sterker is. Er sprongen tranen in mijn ogen. Wat verschrikkelijk! Je bent nu een jaar verder, maar dat maakt de pijn natuurlijk niet minder. Alsnog heel veel sterkte... Weet eigenlijk niet wat ik anders moet zeggen.
Wat een ongeloofelijk verdrietig verhaal, ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen. Ik hoop dat het jou en je meisje goed gaat.
Pfff, wat heavy zeg dit.. tranen rollen over mn wangen... De vader van mijn kindje zit in de gevangenis en zal er de hele zwangerschap en bij de geboorte er niet bij zijn.. Maar hij zal er nooit meer zijn, echt verschrikkelijk dit verhaal.. Het is wel heel mooi dat je zijn kindje nu draagt, dan ja het klinkt misschien raar, maar dan is hij mischien niet helemaal weg.. Vind het heel knap van je dat je je verhaal hebt gedeeld, en dat je je zo sterk houdt! Heel veel sterkte!!! XXX
Ik draag z'n kindje al ruim 6,5 maand niet meer hoor... Nee,situatie is absoluut niet te vergelijken inderdaad. Dank jullie wel allemaal!!
Nee sorry, dat zag ik later pas (ben nieuw hier!) Heel veel geluk samen toegewenst en hij zal altijd over jullie waken.. X
Geeft ook niet hoor, en jij ook succes met je zwangerschap. Probeer te genieten, hoe moeilijk het zonder hem is.
Dankjewel! Komt goed vrienden en familie om me heen die me steunen.. En mischien is hij er over een jaartje weer bij X
Ik heb je verhaal pas geleden helemaal gelezen, op dat moment kon ik gewoon niet reageren. Ik heb hier echt een verschrikkelijk gevoel van gekregen en jij zit er middenin! Nu kwam ik je topic weer tegen en ik wil je toch vanuit het diepst van mijn hart zeggen dat ik je een ongelofelijke sterke vrouw vindt! Ik weet zeker dat jullie kindjes hun papa "leren kennen" door mooie verhalen en jullie liefde. Heeeeeel veel sterkte en kracht toegewenst in alle moeilijk momenten die nog gaan komen en het verdriet van het verlies van je man en maatje en papa! X
Jeetje, ik heb hier geen woorden voor. Heb je verhaal net gelezen en tranen stromen over mijn wangen. Wat moet dit moeilijk voor je zijn zeg! Heel veel sterkte komende tijd..!
Dank jullie wel! Ben lang niet geweest op dit stukje forum door alle operaties en drukte! M'n dochtertje alweer 1 jaar, en die doet het super! Zoals velen wel hebben gelezen, ben ik weer zwanger van m'n man, zo bijzonder en zo speciaal. Het lijkt mij geweldig een broertje of zusje, volbloed van m'n man.
Ik had het nog niet gezien. Super Gefeliciteerd!! Ik kan me inderdaad nog herinneren dat je het een keer gezegd hebt dat je het wilde gaan proberen. Wat ongelooflijk fijn dat het ook gelukt is.
Ik lees nu pas je verhaal, en het maakt me zo verdrietig. Ik wens je al het geluk van de wereld toe! Echt waar! Hele, hele dikke knuffel!!
Wilde je even zeggen dat ik ENORM veel respect heb voor jou kracht en Doorzettingsvermogen! Hopelijk maken jij en je dochtertje het goed. Gefeliciteerd met de komst van de 2e. Een hele mooie zwangerschap gewenst. Blijf je overigens bij je schoonouders wonen? Liefs Genesis