wat erg en oneerlijk ik hoop dat je in de dochter je man zal terug zien. Heel veel sterkte en een dikke knuffel! Miek
Mijn God, ik heb hier geen zinnig woord op de zeggen, ik kan alleen maar huilen om je verhaal. Ik wil je enorm veel kracht toewensen. Hij is bij je, ik hoop dat je dat weet en voelt...
Babii; ik 'ken' je vanuit Juulzon haar topic. En zag een tijdje terug je mooie banner een keer voorbij komen. Opgelucht haalde ik adem en dacht 'wat fijn, nog een mmmeisje dat eindelijk beloond wordt voor het strijden in de mmm'. En nu lees ik dus dit. Wat dubbel. Ik ben zo blij voor je, dat je eindelijk een gezond kindje in je buik hebt. Maar er biggelt een traan over mijn man, omdat jullie dit is overkomen. Ik heb er verder geen woorden voor. Het is niet te bevatten voor een buitenstaander wat dit met jou moet doen. Ik wens je het allerbeste voor jezelf en je kleine meid en bovenal veel kracht om hier doorheen te komen...
Hij kijkt vanaf zn wolkje op jullie neer, en is SUPER trots op jou en je meisje, dat weet ik zeker! Je bent sterk, en een kanjer! Hele dikke knuffel.
Er zijn geen woorden voor je verlies. Net nu jullie na een lange weg eindelijk zwanger zijn. Ik geloof dat er een bron van liefde is na het overlijden van iemand en weet zeker dat jouw lieve man jou en jullie dochter in de gaten houdt en beschermd. Heel veel sterkte en kracht toegewenst...
Sprakeloos en met tranen heb ook ik je verhaal gelezen. Wat een enorme nachtmerrie speelt zich nu af in jou leventje. Ik hoop dat je meisje je alle kracht en liefde kan doorgeven om je leven op de rit te krijgen en in de toekomst weer gelukkig te kunnen zijn. Heel veel kracht en sterkte toegewenst. Een verlies van de liefde van je leven, je soulmate is niet zomaar te overwinnen. Een hele dikke knuffel voor jullie.
oooh hemel wat een triest verhaal.. Heb er de tranen van in mijn ogen Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat als je kindje geboren is, je de kracht vind om je een beetje op te trekken aan hem/haar... Je zal zoveel dingen terugvinden in hem/haar die je doen denken aan zijn/haar vader en de vader leeft voort in hem/haar. Innige deelneming *Knuf*
jeetje, wat vreselijk. ik zit jou verhaal met tranen in me ogen te lezen. ik wil je veel kracht wensen in deze moeilijke tijd.
Vreselijk hier zijn geen woorden voor Ik wens je heel veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd..
Stil ben ik ervan. Wat vreselijk om de liefde van je leven te moeten verliezen. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen behalve je heel veel sterkte te wensen in deze moeilijke tijd.
Ik ben echt sprakeloos Vreselijk wat jij nu mee moet maken..onwijs veel sterkte en kracht gewenst in deze moeilijke tijd!
Ik (had eerder een andere forumnaam) zag je het bericht dat je zwanger was, en later het vreselijke bericht dat je man is overleden. Zo onrechtvaardig.. hier zijn geen woorden voor! Ik ben heel blij dat je nu zwanger bent, hij leeft nu voort in jullie dochter en daar moet je kracht uit putten! Je kan het, echt waar.
Lieve meiden, Bedankt voor alle lieve woorden en deelnemingen. Ik merkte dat veel mensen zich afvroegen waar ik ineens was, want was vrij actief. In eerste instantie had ik de eigenaresse van ZP al ingelicht, maar die heeft expres geen melding gemaakt voor me. De meiden uit het IVF/ICSI topic wisten het wel. Het duurde even eer ik alles zwart op wit kon zetten, maar het is me gelukt. Momenteel zit ik nog steeds in een rollercoaster. Ik heb uiteraard wel alle liefde en steun van mijn schoonfamilie, waar ik nu genoodzaakt ben om in te wonen, maar ook hun rouwen enorm om hun zoon. Ik hoop ook van harte dat ik snel kan gaan genieten van het zwanger zijn, want zo had hij het wel gewild. Het is alleen erg moeilijk, want ik mis hem onwijs erg! Wel weet ik zeker dat als zij er is, dat ik zoveel mooie dingen van haar Papa zal zien, dat ze me weer gelukkig zal maken. Dat moet gewoon, daar zorgt hij voor! Liefs, Babii
Jeeeetje.... wat een nachtmerrie.. Eindelijk zwanger,van een mensje wat door liefde gemaakt is... en dan overlijd je maatje,je man,de papa van je kindje.. Wat een achtbaan van emoties,verschrikkelijk verdriet.. Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen.. Knuffel!
Jeetje, wat een heftig verhaal. Wat een groot verlies, je liefde,je maatje, de papa van jullie kindje.... Wat moet het vreselijk moeilijk voor je zijn ! ik wil je heel veel liefde,en kracht toewensen voor de toekomst.