Wauw,wat bijzonder!! Gefeliciteerd,het is jullie echt gegund! Wat zullen je kinderen later trots zijn!
Ik heb je verhaal heel lang geleden al gelezen en het is me altijd bijgebleven. Nu kwam ik het opnieuw tegen.. heb het nog een keer gelezen en het raakt me net zo erg als toen. Wat sterk ben jij zeg! Wat bijzonder en wat een bijzonder gevoel moet dat ook voor jou zijn, dat je een 2e kindje krijgt van de man die zo speciaal voor jou is. Een hele fijne zwangerschap gewenst en heel veel sterkte.
Daar woon ik al niet meer sinds m'n dochter 6/7 weken oud was. Heb gewoon weer een eigen woning, anders had ik niet aan een tweede begonnen
Ik "kende" je verhaal...en toen ik het hoorde maakte dat mij al heel verdrietig...het fijne ervan heb ik nooit geweten maar nu heb ik net het verhaal gelezen over hoe het is gegaan die nacht..kippenvel over mijn hele lichaam. Echt geen woorden voor..Jullie dochter alweer 1 jaar, en zwanger van de tweede, van hem jouw man, je alles...heel bijzonder, heel dubbel. Ik vind je zoooo sterk!!!! Liefs In Love (voorheen Laurise, clomid topic)
Ik heb je verhaal echt met tranen in mijn ogen gelezen. Wat ongelooflijk bijzonder dat je nog een keer zwanger bent van je man. Gefeliciteerd! Ik wens jullie echt het allerbeste toe!
Tranen hier... Jeetje als ik me in jou verplaats en denk wat je hebt meegemaakt snap ik je zin .,. Als ik dit wondertje niet droeg ging ik m achterna.... Helemaal. Maar wat bijzonder dat je nu weer zwanger mag zijn.... Wauw! Gefeliciteerd!
Jeetje babbi je bent weer zwanger?! Wat een wonder! Echt superfantastisch een broertje of zusje en ook nog van je man! Ik kan alleen maar zeggen: wat ben jij ontzettend sterk, taai en stoer na wat je allemaal hebt meegemaakt en je bent maar door blijven gaan, pfoehee.....ik gun je een berg vol geluk en een mooie zwangerschap.
Ik vind het heel bijzonder dat je weer zwanger bent van je man. Zo mooi dat dit mogelijk is. Geniet van je zwangerschap