Fijn dat je een eigen stekkie hebt voor jezelf en jullie wondertjes! Jou verhaal heeft me echt nog bezig gehouden. Leven is soms zo oneerlijk en mooi tegelijk. Blijft gewoon prachtig hoe ver de medici is tegenwoordig waardoor dit allemaal mogelijk is voor je!
Absoluut erg mooi hoe ver de medici is, maar als m'n man niet er oor had getekend in het cryo contract, dan kon ik dus niks meer. Gelukkig had ik dan een prachtig wonder hoor, maar dit is het mooiste wat ons kon overkomen, 2 kinderen van ons samen. Blijft alleen erg moeilijk dat ze hun papa niet zullen kennen en omgekeerd ook. Maar zie er ook een voordeel in (v/d tweede zwangerschap) ze kunnen nu samen herinneringen ophalen over papa . O ja, ik vind mezelf overigens niet sterk hoor zoals velen omschrijven, maar wel lief! Er zijn namelijk zat single mama's die het allemaal alleen doen .
Pfff na dat ik jou verhaal gelezen heb, vind ik dat mijn eigen problemen al niets meer voorstellen. Wat vreselijk wat jij moest meemaken en wat geweldig jullie samen 1 gezonde dochter hebben en dat de 2de op komst is Ik heb echt zo ontzettend veel respect voor jou!
Heel bijzonder en veel respect voor jou. Je verdient 2 lieve gezonde kindjes Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
heb je verhaal ooit al eens gelezen en kom nu dit topic weer tegen. Wauw zeg, wat enorm bijzonder! Weten je schoonouders het ook?
Lieve babii, allereerst mijn diepe respect voor jou en wat geweldig datje nog den wereldwonder verwacht van je man. Helaas heeft mijn vriendin bijna het zelfde mee gemaakt als jou, zij was 26 jaar en 8 weken zwanger toen we haar vriend van, 29 jaar aantrof.bleek te gaan om een atleten hart, ze had hem ook nooit kunnen redden, verschrikkelijk om dit mee te moeten maken, dit van mijn vriendin is inmiddels 3 jaar geleden maar het slijt nooit alleen je leven gaat door en ook jou leven, , vind het fantastisch dat je toch weer in verwachting bent van je man. Liefs stefanie
@babi wat bijzonder dat weer in verwachting bent van je man! t Zal met perioden heel moeilijk zijn maar ik wens je alle geluk!
Lieve babii wat heb ik bewondering voor jou! Gefeliciteerd met je zwangerschap, wat ontzettend bijzonder.
Wauw wat bijzonder Babii, gefeliciteerd!! Hopelijk heb je een voorspoedige zwangerschap. Misschien heb ik er overheen gelezen, maar wordt het een geplande keizersnede?
Ja ik heb het verhaal ook net gelezen en herkende het gelijk! Dus ff hier spieken Wat super dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd!
Heel erg mooi!!! En ik vind t heel bijzonder en mooi dat jij weer zwanger bent van je man! Gefeliciteerd!