Ik kende je verhaal helemaal niet, las net je onderschrift bij mijn topic. Ook ik heb diep respect voor hoe je dit doet. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet van jullie wondertjes xx
Wauw.....een hoop emoties in dit verhaal. Maar 1 gevoel overheerst toch wel: liefde! Heel veel geluk met je gezinnetje!
wauw ... wat een verhaal en wat een verdriet maar ook wat een vreugde dat je zwanger bent van jullie twrede wonder!! van harte!
Hier ook even onwijs gefeliciteers schat! Met recht een wonder... zo bijzonder! Hoop dat je nu lekker kunt genieten!!!! Spreek je snel
Lieve Babii, Wat en jij een sterke vrouw. Dat wilde ik even zeggen... Heel veel respect voor jou! Sterkte....
gefeliciteerd! heel bijzonder dit en wat mooi dat jullie kindje een volle broertje of zusje krijgt. Respect voor jou!
Ook ik lees je verhaal nu pas.. Tranen in m'n ogen! Zoals velen voor mij al hebben gezegd: ik heb ongelooflijk veel respect voor je, wat ben jij een powervrouw! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap (het heeft gewoon zo moeten zijn voor jullie met de MMM!), geniet ervan! Heel bijzonder! Ik wens jullie heel veel liefde en geluk toe. Knuff!
Het verhaal ib kinderen of hier? Want hier heb ik het zelf geschreven, maar in kinderen is het door een journalist geschreven.
Bepaalde dingen kloppen niet en heb dat meerdere malen aangegeven. Zoals dat hij zei: ik ga overgeven. Maar dat zei hij helemaal niet. Hij zei na de massage, toen hij ging douchen, btw ik heb de wc onder gekotst, dat is niet aangekondigd, dat was al gebeurd. Maar verder is het prima. Heb het voor m'n dochtertje en kleintje gedaan, wilde gewoon dat zij wist hoe gewenst ze was.