Ik word hier heel erg stil van. Wat moet jij door een hel gaan, dat is gewoon niet te bevatten! Zo oneerlijk. Ik wil je heel veel kracht en sterkte toewensen!
Terwijl ik jou verhaal lees probeer ik mezelf in jou te plaatsen. Ik zelf 24jaar een man van 29 jaar ook halverwege een zwangerschap. De tranen lopen over me wangen wat verschrikkelijk!!!!! Die vragen idd van waarom en hoe zullen altijd blijven. Jullie hebben samen iets heel moois Een kind maar je kan het niet delen met hem. Pff het enigste wat ik kan zeggen is heel veel sterkte en probeer te genieten van jullie wonder. Dikke knuffel
Bah wat naar. Heel veel sterkte meid. Ik hoop dat je wel de nodige mensen om je heen hebt waar je terecht kunt. Probeer ook van jullie wondertje te genieten. Een dikke knuffel
Lieve Babii, Wat ontzettend erg wat jou/jullie is overkomen.. Het leven is soms zo ontzettend oneerlijk.. En wat liggen leven en dood dan dichtbij elkaar. Het kan niet anders, of je gaat van alles van je lieve man terug zien in jullie dochtertje en hij zal altijd bij jullie blijven. Dat weet ik zeker. Al weet ik ook dat, dat de pijn en het gemis helaas niet minder maakt en het gewoon ontzettend moeilijk is. Heel erg veel sterkte de komende tijd. Hopelijk brengt jullie wonder straks weer een beetje licht in de duisternis. Dikke knuffel!!
brrr kippevel en tranen in mn ogen.... ik kan me heel goed voorstellen dat iedere dag nu een groot gemis is! Hopelijk kun je vast houden aan alle mooie momenten die jullie samen hebben beleeft en dat je man nog wel een mooie echo van jullie wondertje heeft kunnen zien! de liefde voor je man zal voortleven in jullie kindje en hoop dat de 2e helft van je zwangerschap voorspoedig verloopt en je snel je kleintje in je armen kunt sluiten
Toevallig vanmiddag de topic over IVF zitten lezen en nu lees ik dit bericht. Ben er stil van, wens je heel veel sterkte en kracht toe.
Lieverd ik vind het zo erg voor je... Kan me zo goed voorstellen dat je helemaal ontredderd bent! Maar ik geloof er zeker in dat hij je kan zien en zal waken over jou en jullie kleine meisje. Dikke knuffel meis!
Lieve, lieve Babii, het is zo oneerlijk. Ik had het jullie zo gegund, met zijn drieeen en de beestjes. Eindelijk.En dan dit. Ik stuur je alle kracht, houd moed meis. Dikke knuffel voor jou en je kindje.
Lieve lieve babii, De tranen stromen over mijn gezicht bij het lezen van je verhaal!! Zo oneerlijk Wat heb je al al veel meegemaakt en dan ook nog eens de liefde van je leven verloren. Ik denk aan je! Dikke knuffel xx
Wat onzettend erg voor je Babii. Een vreselijke nachtmerrie lijkt het wel! En dat de ambulance de pads niet bij had vind ik echt schokkend. Ik ben er even helemaal stil van. Wil je alle goeds wensen en weet dat je grote liefde nooit helemaal weg is maar je ziet en je zal beschermen ook al zie jij hem momenteel niet. (Dat is wat ik zelf geloof.) Adriana.
Nee, het was de politie. De AED was blijkbaar gebruikt en de pads zaten er niet bij. Hun gingen dus door met handmassage, waar ik zelf mee was gestart. De ambulance was er al heel snel en heeft toen alles overgenomen en echt alles gedaan! Al besefte ik dit pas achteraf hoor, want ter plaatse stond ik alleen maar te schreeuwen wat ze moesten doen .