lieve Babbii, miss ken je me nog? van het leo topic? Ik heb destijds je bericht gelezen over je man Vreselijk. ik weet niet wat ik moet zeggen , wel dat ik enorm veel respect voor je heb. En ontzettend fijn dat je bij je schoonouders kunt zijn. Wat zul jij je man intens missen. Heel veel sterkte met alle pijn en verdriet! Liefs!
O lieverd! Ik heb echt kippenvel, all over! Wat een vreselijk en naar bericht is dit... Ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen, alleen dat ik je ontzettend veel kracht toe wil wensen! En ik weet zeker dat je lieve man boven in de hemel op je neerkijkt en goed voor jullie zal zorgen! Ow meis, wat vind ik dit erg... Heel veel sterkte!
Ach lieverd....kippenvel. Soms schieten woorden tekort en ik weet moeilijk wat ik kan schrijven om je een hart onder de riem te steken. Eerst als jong kind je moeder verliezen en nu als jonge vrouw je man verliezen, het is soms allemaal zo oneerlijk. Maar wat zul jij een sterke vrouw zijn en een geweldige mama straks! Als je hier doorheen komt, kan je hierna echt alles aan. En die kracht zal ervoor zorgen dat je t.z.t tóch weer een prachtige toekomst tegemoet zal gaan samen met je dochtertje, ook al is het nu misschien te vroeg om je daar iets bij voor te stellen. Ik wens je alle kracht, liefde en sterkte toe en vooral een prachtige gezonde dochter straks, houd vol meis. Echt, ooit gaat de zon weer schijnen voor jou en je lieve man zal altijd over jullie waken en in jullie harten voortleven!
Lieve Babii, Ik probeerde me te verplaatsen in jouw situatie en ondanks dat ik met mijn verbeelding er nog niet bij in de buurt kan komen, voel ik me intens verdrietig. Wat hoop ik dat jullie dochter je wat geluk en toekomst kan geven. Aan liefde zal ze niet te kort komen, want uit je verhaal blijkt hoe liefdevol persoon jij bent. Ik wens je alle kracht toe om uit dit grote dal op te klimmen en een weg te vinden voor jezelf en jullie dochter waarin jullie gelukkig kunnen zijn. Liefs Ni84
Tranen stromen over mijn wangen na het lezen van jouw bericht... Ik wil je enorm veel sterkte wensen en, de kracht om door te gaan, de kracht om vol te houden. Hou je goed meis en, enorme dikke knuffels voor je!! Liefs, Fien
Verschrikkelijk ben er stil van, zo oneerlijk als mensen in de bloei van hun leven overlijden. Heel veel sterkte!
Meid, ik weet niet wat ik moet zeggen... Heel veel sterkte! Zet hem op meid, je komt er wel, samen met je schoonouders en kleine meisje. Je man zal trots op je zijn!
Ik wordt erg verdrietig van je verhaal, vreselijk!!! Mijn man is ook 28 en moet er niet aan denken. ik wens je heel veel kracht en sterkte toe, je man zal zeker weten heel trots zijn op jou en je kleine meisje!
Wat een geweldig lief bericht Nikki. Hetzelfde geldt natuurlijk voor de anderen. Alleen deze woorden doen me al enorm goed! Dank jullie wel, stuk voor stuk!
Lieve, lieve, lieve meid. Ik ken je helemaal niet, lees je verhaal net pas, maar zit met tranen op m'n wangen te lezen. Ik weet niet wat ik kan zeggen tegen je om je kracht te geven, maar ik wil je echt álle kracht geven van de wereld om van je zwangerschap en kindje te kunnen genieten. Ik kan me niet voorstellen hoe zwaar het voor je moet zijn... Ik wens je echt alle goeds toe, samen met je kleintje, en ik hoop dat je jullie meid kan leren hoe lief en mooi haar vader was. Hij zal altijd over haar waken, meid, denk daar maar aan wanneer het te moeilijk is.
toen ik zelf dierbare verloor was het enige waar ik wat aan had de volgende zin: Achter elke traan van verdriet schuilt een glimlach van herinnering Ik hoop dat jij hier ook wat aan mag hebben, en onthoudt dat je kleine meisje altijd een deel van hem met zich meedraagt. Lief en een knuffel
Moekje wat heb je dat prachtig geschreven. Ik sluit me hier bij aan, hele ware en mooie woorden voor iemand die ze hard verdient.
Jeetje...met tranen over mijn wangen heb ik je verhaal gelezen. Wat heb jij al veel voor je kiezen gehad op zo'n jonge leeftijd. Ik wens je heel veel sterkte voor in de toekomst en geniet van je dochter, want zij is immers een deel van hem...van jullie samen.
Hey Babbi. Kom niet zo heel vaak meer op het forum maar ken je nog uit het IVF/ICSI topic. Kippenvel en weet echt niet zo goed wat ik moet zeggen maar wil je heel veel kracht en sterkte wensen.
Ik zit met tranen in mijn ogen. Wat verschrikkelijk je verhaal, ik kan je alleen heel veel sterkte wensen en ik hoop dat jullie kindje het lichtpuntje in je leven mag zijn!