Pfff heb met tranen in me ogen en een brok in me keel je verhaal zitten lezen. Wat vreselijk zeg.. Heb er gewoon geen woorden voor. Uit je berichten maak ik op dat je bijzonder sterk ben en dat je het wel gaat redden samen met jullie meisje. Wil je wel heel veel sterkte en kracht toewensen!!
Jeetje!!! Ik zat met mond open en tranen over mn wangen het te lezen! Wat heb jij allemaal meegemaakt!! Ik wil zoveel zeggen maar ik heb geen woorden voor, kijk al een kwartier naar dat witte vakje om te typen. Heel heel erg veel sterkte!
Weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, ben er helemaal stil van. Maar wil je heel veel sterkte wensen...
pppffff , jeetje wat een verhaal , ben er een beetje sprakeloos van ..... wat heftig , wil je heel veel sterkte wensen ..........dikke kknnuffff
Jeetje wat een heftig verhaal! Ik ben er ook net als vele anderen helemaal sprakeloos van. Een nachtmerrie wat gewoon niet meer voorbij gaat... Ik wil je heel veel kracht toe wensen in deze vreselijk moeilijke tijd.
woorden komen te kort.heb een brok in me keel. wat moet dit verschrikkelijk zijn. meid koester de mooie momenten samen. wens je veel sterkte toe
Bedankt voor jullie lieve reacties. Heb ook een aantal pb's gehad, hier zal ik morgen op reageren. Erg lief dames!
Gek hè, dat de sterren je soms een beetje liefde kunnen schenken, want altijd als je naar de sterren kijkt moet je altijd aan hem denken. Wat ben je een sterke vrouw. Wat heb je ontzettend veel vragen en zorgen. Kan me je verhaal niet voorstellen zo onwerkelijk ook voor jezelf nog steeds! Kan me zo je verhaal te,lezen me ook niet niet voorstellen dat dit gevoel over een paar weekjes zou afzwakken, want dat zou ik ook niet kunnen. Probeer een beetje te genieten van de kleine dingen tijdens je zwangerschap hij heeft je immers wat gegeven wat een ander niet kan, jullie hebben samen een lange weg afgelegd en dat heeft jullie meisje bij jullie gebracht. Geniet ervan want je hebt het zo verdient! Jullie hebben zoveel meegemaakt. Je draagt voor altijd de helft van de liefde van je leven met je mee. Probeer er straks van te genieten als ze er is en ze lijkt op hem, als ze 3 jaar is en ze doet hetzelfde als hem, als ze nog wat ouder is en ze reageert als hem. Je hebt altijd een deel van hem bij je, en dat is echt een zegen, een wonder, JULLIE WONDER Ik ben niet bijgelovig oid maar misschien geeft het je kracht/liefde als je met iemand gaat praten die contact met hem kan maken? Ik kan me voorstellen dat mensen daar baat bij hebben. Misschien geeft dat iets rust in je leven. Vergeet niet dat jullie meisje altijd een bescherm engeltje bij zich draagt, hij zal over haar waken altijd. Ik wens je er veel sterkte, kracht en liefde toe. Klein gedichtje voor je: Wanneer je blij bent Kijk dan diep in je hart en je zult zien dat wat je verdriet gegeven heeft ook vreugde en liefde bracht Wanneer je verdrietig bent Kijk dan opnieuw in je hart en je zult zien dat je huilt om wat je ook vreugde schonk Liefs Lydia
Pfffff, het leven is echt niet eerlijk. Zo zie je maar weer dat elke dag er een is om van te genieten. Heel veel sterkte en geniet straks van jullie mooie dochtertje! Een prachtig cadeau! Zet 'm op!
Ik heb je verhaal met tranen in mn ogen gelezen, ik wens je ontzettend veel sterkte toe om dit te dragen, succes meid!
Jeetje, ik lees nu de beginpost pas. Ben aangeslagen. Heel erg veel sterkte en kracht. Zo mooi dat je nog iets an hem bij je draagt, maar ook zo ontzettend confronterend. Knuffel.