Na 3 jaar IVF zwanger en ineens komt je man te overlijden!

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Babii, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Jeetje meid wat verschrikkelijk...
    Ik lees het nu pas, wat erg zeg!
    Hij zal altijd een deel van je leven zijn.. hij zal waken over zijn 2 prinsesjes (jij en jullie mooie kindje)
    Verschrikkelijk dit zeg... het leven is gewoon niet eerlijk!

Ik hoop dat met de tijd de scherpe randjes er van af zullen slijten en jij volop kunt genieten van jullie kindje.

Echt heel veel sterkte!!!
    Ik heb er verder echt geen woorden voor...

2. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Jemig meid, ik zit met mijn mond open van verbazing, dat dit zomaar kan bij zulke jonge mensen... bizar gewoon. Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je je partner zal herkennen in jullie kindje.... dat lijkt me dan heel mooi!

Sterkte meid!

3. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Lieve Babii,

Wat een verschrikkelijk verhaal en wat moet jij je nu ongelooflijk verloren voelen, zwanger en je man is er niet meer!

Ik leef heel erg met je mee en ik kan me een heel klein beetje voorstellen hoe het moet zijn. Mijn zus heeft jaren geleden haar eerste man verloren op 25-jarige leeftijd. Een hartstilstand. Hij werd 's nachts ook niet zo lekker, ging even naar beneden om wat te drinken.... De volgende ochtend vond mijn zus hem in zijn stoel.. hij was al overleden. Een paar weken later bleek dat ze zwanger was... een week of 5, 6. Met 8 weken ging dit helaas mis.
    Ik heb daarna als tiener (ik was 16) ruim een jaar bij haar gewoond om bij haar te zijn zodat ze niet alleen hoefde te zijn en ook gewoon als steun voor elkaar. (Haar man was mijn 'grote broer'). En voor mijn ouders was dit een heel geruststellend idee.

Nu, we zijn inmiddels zo'n 25 jaar verder, kan ik alleen maar zeggen dat je moet blijven vechten want ooit.. ooit zul je het geluk weer vinden.
    Mijn zus is inmiddels weer getrouwd, ze hebben samen 2 jongens gekregen en zijn heel erg gelukkig met elkaar. Arjen wordt nooit vergeten en is altijd nog een beetje bij ons, maar hij kan trots zijn op mijn zus (waar hij dan ook is) want ze heeft gekozen om weer gelukkig te zijn.

Heel veel sterkte en liefs, en weet dat je man voortleeft in je dochtertje straks!

4. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    @ Babii

Ik lees je verhaal met tranen die over mijn wangen lopen! Wat 'n nachtmerrie! Maar helaas werkelijkheid.....

Weet verder niet zo goed wat te zeggen, behalve dat ik je heel veel sterkte wens samen met je kindje.

Dikke knuffel

hope2Bmama

5. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

hoi lieverd
    wat erg zeg,verder ben ik sprakeloos.
    heel veel sterkte en een dikke knuffel.

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    jeetje wat verschrikkelijk zeg:( ben er stil van hier zijn geen woorden voor heel veel sterkte

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

jeetje wat een ontzettend verdrietig verhaal, zit met tranen in mijn ogen. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, maar wil je ontzettend veel sterkte toewensen in deze vreselijk moeilijke tijd.

8. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Vreselijk, ik wens je enorm veel sterkte toe

Dikke knuffel

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wat een afschuwelijk bericht :(
    Heel veel sterkte met het dragen van dit verlies.

10. ylvi

ylvi Actief lid

9 dec 2011
    298
    0
    16
    Ik heb net je verhaal gelezen en heb enorm moeten huilen...wat verschrikkelijk!!
    Ik heb hetzelfde meegemaakt, nu zo'n 10 jaar terug en bijna op dezelfde leeftijd. Mijn vriend is ook 28 jaar geworden...hij kreeg een hersenbloeding. Wij hadden samen geen kinderen en daar waren we toen ook nog niet aan toe.

Het enige wat ik je nu kan vertellen is dat je ooit echt weer gelukkig kan worden. Bij mij is het ook heel moeilijk geweest, maar ik heb nu een gelukkig leven met mijn nieuwe partner en inmiddels zwanger van ons tweede kindje.
    Je zult moeilijke momenten kennen, maar laat dat toe. Probeer aan alle mooie dingen te blijven denken en praat erover!
    Ik heb het inmiddels een plekje kunnen geven, ik zal mijn hele leven lang mijn overleden vriend op een speciaal plekje in mijn hart met mij meedragen. Met verdrietige momenten, maar zeker ook momenten waar ik nu met veel liefde en plezier aan kan terugdenken.

Ik hoop op een prachtige toekomst voor jouw en je kindje!
    Sterkte!

11. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jeetje meid ben echt even stil geslagen onwijs veel sterkte en hoop je toch dadelijk een licht puntje zal vinden
    hele dikke knuffels

12. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    jeetje meid wat heftig!
    heel veel sterkte en liefde gewenst..
    weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen wil je echt het beste wensen.

13. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Wat afschuwelijk!
    Ik las je verhaal met tranen in mijn ogen. Echt een nachtmerrie.
    Ik hoop dat je straks toch kan genieten van jullie dochter. Het zal vast heel fijn zijn dat zij er straks is.
    Sterkte.

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Heeeeel erg veel sterkte en kracht toegewenst!
    Heb er verder geen woorden voor, verschrikkelijk dit.

15. Lisa1

Lisa1 Actief lid

15 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat een verschrikkelijk verhaal. Zo jong nog, jullie allebei.. Dit zou niet mogen gebeuren.
    Jullie hadden nog zo’n leven te gaan. Samen een kindje verwachten, een lang gekoesterde droom..
    De echo’s, de geboorte, het opgroeien van jullie kindje… Dat hadden jullie samen moet doen..
    Heel veel sterkte bij het verwerken van het verlies van je man, je maatje, je anker…

Hopelijk verloopt je zwangerschap voorspoedig en heb je genoeg momenten dat je ervan kan genieten.
    Ik hoop dat je straks volop mag en kan genieten van je dochter.
    Een mooi geschenk dat veel geluk met zich meebrengt, maar ook veel verdriet met zich meedraagt…
    Het is zo oneerlijk…

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Heftig en sprakeloos...:(

Heel veel sterkte! knuff

17. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    lieve Babii,
    Jouw verhaal heeft me diep geraakt. Eindelijk zwanger van je grote liefde en dan gebeurd dit...
    Mijn collega had ongeveer dezelde leeftijd toen hij in sept 2010 een zware hersenbloeding kreeg. Zijn zoontje was toen net een paar maanden. De beelden staan nog op mn vizier gebrand: zijn vrouw die met de kinderwagen voor de kist uitliep... mijn hart brak. Nu zie ik jou daar lopen, met je mooie buikje. Wat zal het zwaar zijn maar als ik je verhaal zo lees ben jij een supersterke vrouw waar haar man onwijs trots op was & wordt jij zo'n ontzettend goede moeder waar jouw dochter dolgelukkig mee zal zijn!

Op de crematie van mn collega speelden ze een prachtig lied toen wij hand in hand de zaal verlieten. Ik wil het graag met je delen. Het heet familytree, misschiennken je het al wel. Een stukje uit de tekst:
    Now as we say goodbye
    to one of our own
    we maybe lonely but we're not alone
    Though the leaves will fall
    and the tears will flow
    May it always comfort us to know
    The familytree will always grow

Venice - The Family Tree - YouTube

En zo is het, de stamboom zal blijven groeien door wat jij nu in je buik draagt met zoveel liefde. Ze zal trekjes van papa hebben, uiterlijk of innerlijk: wie weet wel beiden. Jij zult haar verhalen vertellen over haar vader en hem zo levend houden in de herinneringen.

Het liedje wat ik zn vrouw destijds stuurde heeft ze grijsgedraaid zei ze. Het is van Marco Borsato, Niemand weet. Hierbij ook de link. Marco Borsato - Niemand Weet - YouTube

Ik wil je ontzettend veel kracht toewensen om dit verlies te dragen, ik blijf je volgen en leef mee!!

18. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ook hier stil en kippenvel! Wat verschrikkelijk wat je hebt mee moeten maken (en nog steeds dag in dag uit mee maakt).
    Ik wens je heel veel sterkte om dit verlies dragelijk te maken!

19. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meid

hoe herkenbaar ook ik was zwanger van mijn zoontje toen mijn toenmalige partner kanker kreeg, mijn zoontje was 5 maandjes oud toen hij overleed, hoe moeilijk ook, jou man zou gewilt hebben dat je geniet van jullie kindje want ook al is hij er niet fysiek meer je draagt wel zijn kind en daar mag je trots op wezen.

het klinkt clichee maar tijd haalt alle scherpen randen ervanaf en er komt een tijd dat je weer aan hem zult denken zonder pijn en verdriet

voor nu wens ik je heel veel sterkte en hoop dat je familie je steun en toeverlaat zal worden, tijdens deze eigenlijk onmenselijke tijd

20. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Wat erg zeg. Ook hier stonden de tranen in mijn ogen. Heel veel sterkte.

Deel Deze Pagina