krampjes en bruin bloedverlies

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marleneke, 5 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleneke

marleneke Actief lid

9 okt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, heb afelopen vrijdag positief getest. Nu heb ik gisteren kleine beetjes bruin bloedverlies en aanhoudende krampjes gehad. Nu krampvrij, maar nog wel bruinslijmerig vbloedverlies. Getest en het was nog steeds positief. Iemand dit ook ehad en toch zwanger geworden of moet ik de dokter bellen om te vragen om mijn bloedwaardes te meten voor meer duidelijkheid. Zo onzeker nu.

2. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik zou het even afwachten, even kijken wat het bloed verlies doet.
    bloedverlies zegt niet dat het fout zit. maar ik zeg eerlijk hier nooit geen goede ervaring gehad. succes. en je test nu zeker nog positief want mocht het fout zitten dan duurt het even voordat de hcg uit je urine is.

3. curl

curl Lid

18 jan 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb vorige week vrijdag dot oo gehad na positieve bloedtest. Dag erna geen bloed meer maar wel nog steeds kraampjes...
    Tis helaas een kwestie van geduld....:( Succes!!!

4. marleneke

marleneke Actief lid

9 okt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik het antwoord zelf al wel weet. Gister ook nog steeds kramp en bloedinkjes. met rood bloed gehad. Vanmorgen zelfs tijdens het douchen 2 kleine bloedinkjes. Extra maandverband in mijn tas, en gaan werken maar. Ben er echt niet goed van en kan me niet concentreren. We waren zo dichtbij en zo snel weer van die klif afgesprongen. Nog 3 cryo's te gaan en dan kap ik ermee. Ben het zo moe al die teleurstellingen. :(

5. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    marleneke wat vervelend en heel herkenbaar. begrijp ook zo goed dat je er klaar mee bent. soms is duidelijkheid zo fijn! maar meestal naar paar maanden gaat het verlangen weer de kop op steken.
    succes vandaag met werken en sterkte er mee!

6. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    Hoi Marleneke,

Ik zit in precies dezelfde situatie als jou. Heb ook afgelopen donderdag en vrijdag positief getest. Afgelopen dagen erg licht positief getest.

Vorige week had ik van dinsdag tot vrijdag rood/bruin bloedverlies en gisteren een beetje slijm met wat rode draadjes erdoor. Zit mezelf ook gek te maken. Gelukkig heb ik mijn HA zover gekregen om mij gisteren en komende donderdag te laten testen op mijn HcG waarde om te zien of die stijgt of niet want zie het somber in aangezien mijn testen ook niet duidelijker worden.

Ik heb ook nog 3 cryo's maar heb het ook helemaal gehad met die teleurstellingen elke maand. En dat al bijna 3 jaar. Word onderhand gestoord hier.

Het kan toch niet dat wanneer het EINDELIJK raak is, het ook fout gaat. De gyn heeft mij verteld dat ze niets kunnen doen behalve afwachten tot ik de 7 weken echo heb. Dan kunnen ze zien of er iets zit of niet. Ik moest wel vrijdag de HcG waardes doorbellen om te bespreken wat we gaan doen als die niet voldoende stijgt, wat ik dus wel vermoed. Voor mijn gevoel neemt die juist af.

7. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    o laney wat vervelend en wat enorm herkenbaar.
    helaas kan ik je geen positieve ervaring geven, wat lijkt mijn verhaal enorm veel op de jouwe. (LET OP ER ZIJN VAST WEL POSITIEVE VERHALEN WAT OOK OP DE JOUWE LIJKT!!!)
    maar bij mij was het ook steeds lichter en inderdaad het hcg nam af.
    probeer er van uit te gaan dan komt de klap minder hard aan.
    sterkte hoor, ik weet wat je voelt ook wat gek worden betreft !!
    hoop dat het voor jou op goed bericht uitdraaid!!!

8. marleneke

marleneke Actief lid

9 okt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ziekenhuis gebeld en die zei dat ik gewoon door moet gaan met de utro ondanks de bloedingen. Vandaag niet veel kramp gehad maar wel helder bloed. Zolang er nog geen dikke stolsels inzitten kan het dus nog steeds goed gaan volgens dokter, al is de kans wel klein. Geen bloedprikken nodig zei ze, dus blijft extra spannend. Het is voor mij ook geen normale menstruatie die ik normaal heb dus weet het ook niet. Dan maar die utrobollen door de rode zee. Yech. Hopelijk neemt hhet alsnog af, net als de krampen. Succes Laney, hopelijk hebben we snel duidelijkheid, wij zijn ook al 3,5 jaar bezig.

9. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hier een pracht dochter op en top gezond op bedje liggen waarvan ik in week 5 van de zwangerschap vreselijk heb gebloed, krampjes ed. Dikke week later had ik een echo en zagen we een mooi hartje. Geef de hoop niet op! Sterkte met die onzekerheid, duim voor een goede afloop;)

10. marleneke

marleneke Actief lid

9 okt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het bloeden is hier door gaan zetten, en ook nog krampen aanwezig. Ben gestopt met de utrobollen, want dat werd steeds ranziger,aangezien ik geen applicator heb om ze in te brengen. Volgende week dan een test doen en die zou dan negatief moeten zijn volgens de arts.

11. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    heel vervelend marleneke. hoop dat de volgende keer beter nieuws heb, of hoever zijn jullie nu hebben jullie nog cryo's
    sterkte de komende dagen!

12. marleneke

marleneke Actief lid

9 okt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben er nu nog 3 en dan houdt het voor ons op. Wil zelf dan niet meer verder. Het sloopt en ik wil er niet meer te veel bij nadenken. Maand in en uit weer die teleurstelling, en misschien lukt het nog van zelf.

Deel Deze Pagina