help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo allemaal

ik vroeg me af of er meer vrouwen zijn waarvan de man niet wil klussen i.v.m drukte op werk ziek moe of iets anders?
    het is zo vermoeiend om op de vruchtbare dagen mijn man te overtuigen dat er dan geklust moet worden en niet morgen of van het weekend!
    ik lees altijd in alle bladen dat de mannen wel 10x in de week sex willen hebben nou die van mij niet!
    zijn er meer vrouwen die dat hebben en willen daar over mee praten
    ik word er zo onzeker van

groetjes puck

2. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Yep hier nog een....
    Iedere keer is er wel iets...
    Deze maand istie weer ziek...nu al bijna een week en net nu ik morgen mijn ei heb :(
    Vorige maand was ik weg ivm cursus 3 dagen....en die maand ervoor was ik ziek...heeeeeeeel fijn!

3. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    mijn mannetje is ook ziek we hebben donderdag geklust maar dat was te vroeg nu moet ik weer een maand wachten elke maand is er wel iets
    ik baaaaaal er zo van! de baby zal er niet in vliegen!

groetjes

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Oww dat is wel balen.
    Mijn man en ik moeten regelmatig klussen vanwege mijn onregelmatige cyclus maar gelukkig heeft hij er geen problemen mee ;).
    We willen allebei ontzettend graag kinderen dus hij werkt heel graag mee.

5. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Wat balen is dat dan! Mijn mannetje heeft soms last van z'n rug (hernia), dus echt klussen zit er dan niet in. Maar met een beetje improviseren kom je een heel eind! :p ;) Gelukkig gaat het nu weer super met z'n rug. :)

6. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    ook mijn man heeft er geen problemen mee.
    ook niet toen we nog niet voor een beebje gingen.

we doen het zeker 5 keer per week.

lijkt me inderdaad vervelend als je man geen zin heeft zeker als het om een kindje draait.

misschien moet je hem wat meer verleiden koop wat sexies om aan te trekken ofzo...

ik geef maar een idee ,misschien heb je dat allang gedaan.

succes i.i.g

liefs esther

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja maar jullie mannen willen toch graag kinderen dan moeten ze er wel wat voor doen natuurlijk.
    Een kindje komt er inderdaad niet zomaar inwaaien.

8. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Ja... en wat misschien ook nog een idee is om niet te vertellen dat je in je vruchtbare dagen zit...

9. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    wilde ik ook net zeggen...

dat legt er bij een hoop mannen zo'n extra druk op.
    ze denken;ik moet presteren en dat werkt vaak averechts.

10. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    't Is ook stomvervelend om steeds te MOETEN!
    Misschien tijd om even een pauze in te lassen, en niet "klussen", maar vrijen omdat je elkaar lief vind!

11. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    Belgiƫ
    Inderdaad, met dat 'moeten' is de lol er snel af. Een man ervaart het ook heel anders. Liever deze maand eens niet klussen zodat hij ook merkt dat het niet 'hoeft'. Probeer hem misschien gewoon eens te verleiden op een ander moment, zodat het duidelijk is dat het vrijen nog steeds in de eerste plaats om hem gaat, en niet om een kind.(Hoe moeilijk het ook is om een maand over te slaan ;))

12. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ontzettend graag vlug kinderen wil.
    Maar vrij wel met mijn man omdat we het fijn vinden, het is niet zo van vandaag moeten we vrijen want ik wil heel vlug kinderen.
    Dan is inderdaad de lol er vlug af.

Maar mijn man wil maar al te graag kinderen dus hij vindt het totaal geen probleem.

13. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    oh dames

geloof me ik hab alles al gebrobeerd! mjjn man houd over het algemeen niet van sex en dat ligt niet aan mij ook al heb ik dat heel lang gedacht. toen we aan kinderen begonnen wist ik dat dit een probleem ging worden. het is een hele lieve vriend met zijn hart zeker op de juiste plek en we hebben ook een hele fijne relatie maar ieder huisje heeft zijn kruisje en dit is ons kruis! erg moeilijk geloof me vooral nu we voor een baby gaan

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Puck!

Ik vind het erg vervelend voor je zeg! Ik hoop dat jullie hier je weg in leren vinden en dat je je man niet meer hoeft te overtuigen om te gaan vrijen op je vruchtbare dagen... Ik zou inderdaad proberen om er iets minder druk op te leggen in je vruchtbare dagen en misschien voor je dagen iets minder vrijen zodat de zin wat groter is ?! Maar ik kan me voorstellen dat het een hoop frustraties met zich mee brengt...

1 x vrijen is genoeg om zwanger te raken dus ik hoop dat het heel snel raak mag zijn voor je!

15. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dank je dat is deze maand ook gebeurd 1 keer alleen was dit te vroeg helaas volgende maand beter.

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik sluit me aan bij Delilah hoop dat jullie hier je weg in kunnen vinden. En inderdaad het moet wel leuk blijven. Ik ben heel onregelmatig ongi en toen ik vorige cyclus dacht mijn ei te hebben heb ik niks tegen mannetje gezegd, gewoon verleid hihi...later heb ik gezegd dat ik dacht mijn ei te hebben. Hij moest lachen en vond het wel fijn dat ik het zo had aangepakt dan is voor hem de druk van de ketel. Dat is voor jullie ook beter denk ik.

Overigens moet ik wel zeggen dat wij echt alleen klussen als we zin hebben en soms is dat 1 x per week en soms 5 x. We hebben allebei een drukke baan en dan heb je gewoon niet altijd de puf...

Succes meis.

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Puck, even proberen je een beetje gerust te stellen;

ik dacht ook de laatste keer dat we te vroeg hadden geklust en op de dagen dat het werkelijk "moest" kon mijn man het ook niet meer opbrengen en toen dacht ik volgende maand gaan we het anders aanpakken maar ik was toch zwanger! Dus hou hoop!

18. Vera77

Vera77 Actief lid

8 jan 2008
    115
    0
    0
    Hoihoi, hier nog iemand die heel graag zwanger wil worden, maar waarvan manlief het erg druk heeft op het werk... Normaal doen we het ook voornamelijk in het weekend, maar nu we voor een kindje gaan "moet" het doordeweeks. En nu hij lichtelijk overspannen is heeft hij moeite met het "moeten". Ik maak me er zo druk om dat ik het er al te vaak over heb gehad en hij teveel druk voelt om te presteren. Wat nu? Ik wil echt niet nog een maand wachten!

19. Niet meer actief

Hey maar als jij 6 dagen geleden al je eisprong hebt gehad, heb je volgens mij net optijd geklust..

20. Niet meer actief

Hey maar als jij 6 dagen geleden al je eisprong hebt gehad, heb je volgens mij net optijd geklust..

Deel Deze Pagina