Lieve Dames, Als eerste stel ik me maar even voor. Ik ben Ashley en gelukkig getrouwd met Sjef ben nu 27 jaar.. Erg genoeg ben ik al eenmaal zwanger geweest met een diep teleurstellend pijnlijk einde. Ik kwam afgelopen 8 september erachter dat ik zwanger was en raar genoeg het voelde totaal niet goed. Ik werd gewoon ongesteld en alles. Veel stress gehad en zat de gehele tijd in me maag met de 22ste september een dag voordat ik 27 werd. En het begon dus steeds verder die richting uit te gaan en de stress ook, en ja me gevoel zat er niet naast. De 22ste zelf kreeg ik nachts een nachtmerrie over een miskraam, gelukkig schrok ik wakker en dacht och gelukkig nachtmerrie, dus gaan plassen alleen toen kwam het eerste straaltje bloed en toen wist ik het wel al. Dus terug naar de kamer maar dat hield niet lang toen ik heel veel meer voelde komen en dus maar snel terug ben gerend en dat gelukkig op tijd want even later was de hele badkamer doorbloed. Wat een pijn en verdriet ik wist dat ik ons kleine wondertje verloren was. De dagen erop waren brak, de VK zei dan ook voor 2 dagen rust te houden maar dat lukte niet ben gaan wandelen van de krampen. Eind oktober bleek dan ook waardoor ik bleek op dat moment 15 a 16 weken zwanger te zijn geweest. Dus het was geen lichte miskraam meer. Afgelopen 18 maart moest ik ongesteld worden en wat mijn app betreft die heeft er sinds november niet naast gezeten, dus begon al bedenkingen te krijgen. 23 maart kon ik eindelijk testen halen en ja hoor, heb er 4 voor nodig gehad om het uberhaupt te geloven. Dus we gaan er met frisse moet tegen aan. Het voelt ditmaal geheel anders omdat ik ook niet ongesteld ben geworden en voel nu vooral allemaal krampen en pijnlijke darmen maar die was ik van de vorige keer wel gewend. Ik duim zo dat het goed blijft gaan, ik ga ditmaal me ook niet druk maken omdat ik gewoon weg weet dat een miskraam vooral voort komt omdat het kindje ongezond kan zijn. En ga er deze maal met echte frisse moed tegenaan al hoop ik zo erg dat het ditmaal wel goed gaat. Ik ben vandaan 27-03-2018 5 weken en 3 dagen zwanger 3 april krijg ik eerste echo omdat mijn eigen VK na de vorige keer me toch beter onder controle wilt houden. Dit gaat voor mij deze rit heel spannen worden, en duim zo hard en heb zoveel moed. Hoop dat deze keer het waar mag zijn want wil niks liever. Liefs Ash
Welkom @AshSjef , Wat ontzettend verdrietig van je miskraam. Ik kan me voorstellen dat dit heel zwaar is geweest. Je was ook al best ver. Gelukkig ben je nu weer zwanger. Gefeliciteerd! Voel je je nu goed? Nog een paar dagen wachten en dan krijg je al je eerste echo. Spannend hoor. Mocht je je onzeker voelen of gewoon willen kletsen dan zit je op dit forum goed. Ik hoop binnenkort met je mee te kunnen kletsen over de zwangerschap. Voor nu wens ik je een hele fijne, onbezorgde zwangerschap toe. -x- Mooiezomer
Ja die is me hard ingeslagen die miskraam. Vooral omdat de placenta nog vast zat toen ik trok Ik voel me ditmaal anders in een goede zin, ik ben dit keer totaal niet ongesteld geworden dus ergens lijkt me dat goed omdat ik de vorige keer gewoon ben blijven bloeden. En voel dit keer de symptomen al vroeg . Vorige keer ben ik rond juli zwanger geworden en kwam er pas 8 september achter omdat ik gewoon continu ongesteld werd en nergens last van had. Ik hoop inderdaad dat het binnenkort ook raak bij jou is kunnen we gezellig samen de pijntjea delen die het met zich mee brengt. Dankje voor je reactie. Liefs Ash