Wat ben ik blij, ik post zigzag overal op zp. Vandaag, precies dezelfde maand waarin ik vorig jaar een miskraam kreeg, een positieve test in handen! Ik was vorig jaar eindelijk zwanger na vier jaar proberen. Wat een klap was het toen er op de echo geen hartactiviteit te zien was. Ik heb pilletjes gebruikt om de miskraam op te wekken. Het was een bewogen periode maar we hebben het niet opgegegeven. Ik ben blij, bang, alles tegelijk. Het voelt nog heel onwerkelijk maar toch is het waar. Omdat ik het nog drie maanden voor me ga houden zal ik mijn forumgenoten ermee lastigvallen. Ik duim voor een plakbeeb!
Wat fijn om te lezen! Ik kan me jouw wervelwind aan emoties heel goed voorstellen. Wel bizar dat het ongeveer dezelfde periode is. Alvast een heel fijne zwangerschap gewenst... enneh je mag ons hier altijd "lastigvallen"
Bedankt voor jullie fijne reactieswordt er een beetje emo van. Ik duim voor iedereen voor een plakbeeb en voorspoedige zwangerschap in 2014
Van harte gefeliciteerd wel apart dat het omstreeks dezelfde tijd is nu ik zal voor je meeduimen dat jullie wonderbeebje blijft zitten groetjes Jessica
Gefeliciteerd! Wij zouden het ook het liefst van de daken schreeuwen, maar na een paar miskramen zijn we toch ook wel voorzichtig geworden. Ik heb nog een belafspraak bij de gynaecoloog staan, misschien even overleggen over een echo.
Lieve Adria!! Wat lees ik Je bent ZWANGER!! Wat een supernieuws! Ik ga hard met je meeduimen dat deze lekker blijft plakken en jullie veel geluk zal brengen Liefs MaDe (ik denk dat je nog wel weet wie ik ben?)
Spannend! Ik hoop voor je dat t goed komt deze keer. Hou moed en hoop!!! En natuurlijk gefeliciteerd meid dikke knuf