Na 3 maanden blijk ik een miskraam van een tweeling te hebben......

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kramertje, 20 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    J a, dacht ook nog, als het een nieuwe zwangerschap zou zijn geweest dan moet je nu echt nog wel flink positief testen. En idd iets gemerkt hebben, ik ben elke zwangerschap kotsmisselijk, moe, ellendig geweest dus ik geloof niet meer in elke zwangerschap is anders :roflmao:
    Ben benieuwd naar jullie uitslagen in gent, hoop dat er niks uitkomt, aan andere kant kun je het dan misschien oplossen... bij ons kwam er officeel niks uit maar partner had dus mega verhoogd dna fragmentatie *zelf om test gezeurd* na 5mnd suppl gehalveerd en toen ineens wel goed zwanger, maar kan ook door de prednison zijn die ik heb gebruikt nu (heeft dr de S voorgeschreven bij wijze van uitprobeersel) of gewoon geluk. Vertrouwen..pff ja en nee, maar meer gewone angsten wat er allemaal nog mis kan gaan maar over algemeen voel ik me nog te ellendig om veel te piekeren:| (lig nu ook weer misselijk wakker)

    Maar hoop dat je snel mooie tp hebt joh, jullie baby gaat er ook nog komen!
     
    Kramertje vindt dit leuk.
  2. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Jeetje wat heftig ook weer! En wat een gek verhaal... Heb je ondertussen al een goede uitleg? Een uitleg waar jij vrede mee kan hebben?
     
    Kramertje vindt dit leuk.
  3. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Hoe gaat t? Kun je t een beetje achter je laten en weer naar de toekomst kijken?
     
    Kramertje vindt dit leuk.
  4. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Waarschijnlijk zullen we nooit de waarheid weten. Maar we laten het los en kijken vol goede moed maar de toekomst!
     
  5. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Ja gaat opzich wel goed. Vooral heel blij dat na 3 maanden alles weg is en we opnieuw kunnen beginnen. Eindelijk eens zonder bloedverlies en buikpijn. Heerlijk!!
     
    zonnetje2015 vindt dit leuk.
  6. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ja echt een bizar verhaal! Ik hoop dat ze hier lering uit trekken in het ziekenhuis zodat dit voorkomen kan worden.
    Maar snap dat je nu blij bent dat alles weg is en je eindelijk echt verder kunt!! Hopelijk wordt 2020 een mooi jaar voor jullie!
     
    Kramertje vindt dit leuk.
  7. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Wat goed en fijn dat jullie dat kunnen!
    En hopelijk gaat het de volgende keer dan goed.
     
    Kramertje vindt dit leuk.
  8. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.169
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    wow wat een verhaal zeg. Maar gaan jullie nu kijken of je misschien toch op een natuurlijke manier een kindje kunnen krijgen?
     
    Kramertje vindt dit leuk.
  9. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Dank je wel, lief van je <3
     
  10. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Nee we zijn overgestapt naar Gent nu en gaan bij de eerstvolgende menstruatie een nieuwe poging IVF ICSI doen. Echter is natuurlijk zwanger worden niet uitgesloten, dus in de weken dat we nog niet kunnen/mogen beginnen... proberen we het natuurlijk wel op de natuurlijke manier ;)
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  11. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.602
    2.172
    113
    Ik heb net alles gelezen, heftig allemaal. Ik hoop snel op een wondertje voor jullie, jullie hebben al best een geschiedenis. Vind dat het nu tijd is voor een goede zwangerschap, die een prachtige baby mag worden. Je klinkt ook heerlijk positief, de juiste instelling heb je zeker.
     
    Kramertje vindt dit leuk.
  12. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Dank je wel voor je lieve reactie <3
     
    Mya vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina