Slijm en kleine stolsels..

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Sanjor, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi meiden..

Zaterdag ben ik 4 weken geleden bevallen van onze dochter:D
    Alleen ik verlies nog best veel slijm... Had net ook hele kleine stolsels erbij.. Ook vaak nog buikkrampen..

Moet ik me zorgen maken of is het normaal?

Weet dat je tot 6 weken kan vloeien..

Liefs!

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik ben bijna 2.5 maand geleden bevallen en heb het af en toe nog steeds! Neemt gelukkig wel erg af, heb het aan de gyn voorgelegd en zij zei dat het de hormonen konden zijn waardoor het bleef

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Zo! Das lang zeg!
    Vindt het zo vies! Bah! Maar we kunnen we niks aan doen..
    Hopelijk gaat het dan snel over..

4. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hey
    Ik heb dat ook..
    ben ook 4 week geleden bevallen, en eerst verloor ik eigenlijk niet veel bloed, maar vanaf afgelopen maandag, echt enorm veel, en veel stolsels. Ik dacht misschien mijn menstruatie wel.. kan ik natuurlijk niet achter komen..
    Vind het ook erg vies! Zit er de hele tijd mee dat ik niet doorlek, zoveel is het..:(Hoop dat het snel minder word

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Heb je tussentijds geen bloedingen meer gehad dan?
    Ik heb in het begin best veel gebloed.. En daarna tot nu toe ook nog.. Alleen nu veel bruinverlies met slijm.. Van die vieze slierten ook:$ BLEHHHH!!

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    heb net ook stukjes placenta eruit kunnen trekken!!! Me vriend denkt tenminste dat het placenta is.. maak me zorgen nu.. Morgen direct de ha bellen.. Pff

7. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Ja wel tussentijds nog bloedingen gehad, alleen niet zoveel..
    Ja echt heel vies ja..
    Maar hoezo stukjes placenta?:$ Ik zou vandaag dan nog de huisarts bellen..

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Volgens de ha en vk is het geen placenta.. Anders was ik heel ziek geworden.. heb ook geen koorts.. Maar ze denken dat het nog stukjes zijn van mijn vliezen die zijn achter gebleven! BAHH!! Echt te ranzig voor woorden.

Bruinverlies en slijm is nu wel bijna weg..:p
    Alleen nu helder bloedverlies omdat ik het los heb getrokken..

Hopen dat er niet meer uitkomt!

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    herkenbaar... hier ook heel veel héél taaie slijmslierten gehad.. bah.. bij mij was het bekend dat er mogelijk stukjes van de vliezen waren achtergebleven, dus daar moest ik tijdens de kraamweek ook op letten..

dus ik heb die slierten dus ook nog eens goed bekeken en 'ontleed' onder de kraan (sorry voor de details) , maar volgens mij kun je vlies niet uit elkaar trekken en deze slijmslierten, uiteindelijk wel.. hoewel het écht heel taaie zooi was. Nu na 6 weken is het gelukkig over, maar met 4 weken was het behoorlijk heftig ook nog ja.
    Hier dachten ze overigens niet dat het nog vliezen waren, dat had er dan al eerder uitgekomen. Maar zelfs als het dat wél was geweest, dan had het inderdaad niet uitgemaakt. Het is heel anders dan stukjes placenta.

Deel Deze Pagina