Na 3 miskramen, nu toch een kloppend hartje!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door lovesammylove, 29 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

gefeliciteerd!:)

2. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    van harte !! geniet zo veel als je kan !

3. lovesammylove

14 jul 2012
    42
    0
    0
    Haha hier ook nogal wat kwaaltjes. Heel erg moe, maar slecht slapen. Misselijk niet heel erg gelukkig, maar wel hele dag door licht misselijk en sommige dagen wel heel erg. En de boobies pffff..
    Bij mij het zelfde, ik vind het erg vervelend maar het is voor mij ook een teken dat mijn lichaam hard werkt!

Afgelopen dinsdag een echo gehad. Alles weer helemaal goed!! Kon duidelijk zien dat uk al stompjes had voor beentjes en armpjes! Geweldig.

19 aug. is al over 2 weken, dus ook al snel!!
    Mij houden ze flink onder controle! Mijn weerstand is erg slecht en loop al tijdje in het ziekenhuis. Ze willen me 1x per week of als het niet anders kan 1x per 2 weken zien. Vanaf week 12 wordt ik doorgestuurd naar een volgende arts, weet niet of die het ook zo vaak wil. Maar voor nu wel erg leuk!!
    Hoeveel echo's heb jij al gehad nu?

4. lovesammylove

14 jul 2012
    42
    0
    0

Bedankt! Verhaal klinkt echt heel erg hetzelfde inderdaad!!

Was zooooo blij toen ik het hartje zag kloppen. Wat een bijzonder gevoel!
    Bij jou al 12 weken, dat moet helemaal goed komen deze keer!!

Succes met de combinatietest dinsdag!! Hoop dat alles goed is! Wij zijn ons er nu ook alvast in aan het verdiepen hoe en wat met die testen.. Wel spannende tijden zo he?!!

5. lovesammylove

14 jul 2012
    42
    0
    0
    Alle anderen, bedankt voor de felicitaties!!!

Afgelopen dinsdag was de echo weer helemaal goed.
    Volgende staat op 13 augustus gepland. Spannend!

6. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0
    wat fijn dat de echo weer helemaal goed was :D
    ik heb nu 1 echo gehad
    ik krijg gewoon de standaard echo's(termijn en 20w echo) met de echo van vorige week als extra om te kijken of het hartje klopte
    helaas krijg ik de echo's gewoon bij een echocentrum dus de kwaliteit is ook niet erg best, zeker niet met 7weken...
    dus hopelijk een mooie echo na mijn vakantie volgende week

en al familie verteld over de zwangerschap?

7. lovesammylove

14 jul 2012
    42
    0
    0

Echo's krijgen is erg leuk. Maar aan de andere kant, als je gewoon de standaard krijgt is het ook wel fijn, dan lijkt het er op dat ze zich in ieder geval geen zorgen maken om je wondertje!

Nu moet ik zeggen dat ik ook eerder echo's heb gehad bij verloskundige praktijk. De kwaliteit daarvan was wel beter dan bij de gyneacoloog! Alleen die van de gyn was verder ingezoomd, maar kwaliteit was niet best. En bij de gyn krijg je vaak maar 1 foto en als je er zelf niet om vraagt krijg je niks. Dat had ik dus helaas afgelopen keer. Had een mooie foto geweest, was goed in beeld. Maar had het zelf niet gevraagd en zij had de foto helaas niet uitgeprint.

Hoop inderdaad voor je dat je volgende week een mooie foto krijgt! Ik kijk er zelf best vaak naar. Toch het idee dat je je kindje al kan zien he ;)

Bij mij weten een heleboel mensen het al wel. Komt ook door de miskramen, vind het persoonlijk fijn er openlijk over te praten. Hoe meer ik het 'geheim' hou hoe negatiever het lijkt. Dus door dat ik openlijk overal over had, heb ik al aan vrij veel familie leden heel enthousiast verteld dat het deze keer goed was. Maar vooral degene die ik vaak zie. De rest hoort het denk ik over een week of 3 wel ;)

En bij jou? Al veel rond verteld??? Heb je nog originele manieren gebruikt om het te vertellen of gewoon verteld??

8. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0
    echo's krijgen is heel leuk !!!

ze maken zich inderdaad op dit moment nog niet veel zorgen
    mocht het weer mis gaan gaan ze het vruchtje onderzoeken
    en kom ik ook onder hele strenge controle als ik weer zwanger ben (elke week echo + bloedprikken)
    En gaan ze kijken of er iets bij mij afwijkend is (vooral als het weer in 8/9 weken weer mis gaat)

alleen mijn ouders, mijn beste vriend en een clubje meiden van hier weten het.
    wil het liefst van de daken schreeuwen helemaal naar de echo met kloppend hartje
    maar helaas zijn er familie omstandigheden (zwangerschaps gerelateerd en nog heel vers) waardoor ik het eigenlijk moet wachten om het te vertellen tot ik veel zekerheid heb dat het goed blijft gaan om zo die personen niet onnodig van slag te maken
    dus ga het het laatste weekend van aug. vertellen als alles nog goed is
    heb voor de fam/s.fam. al wat leuke dingen bedacht om het te vertellen

de rest leest het maar op fb met een leuke foto (schoen vl+geboortejaar, schoenen mij+ geboortejaar en babyschoentjes+ uitgerekende datum)

9. Fiend

Fiend Lid

30 dec 2011
    40
    0
    0
    NULL
    Leeuwarden
    Leuk dat ik hoor bij 'de rest' ;)

10. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011