Hoi meiden, Even een vraagje. Ik slik de pillen van Etos multi zwanger worden maar vanaf wanneer moet ik de pillen etos zwanger zijn gaan slikken? Kan dat al meteen? Op het doosje staat etos niet langer dan 3maanden zwangerschap slikken. Alvast bedankt. Groetjes Rose
Volgens mij heeft dat te maken met de hoeveelheid foliumzuur die er in zit. Die heb je maar tot 3 maanden nodig.
Ik gebruikte ook Etos Zwanger Worden, en sinds ik weet dat ik zwanger ben ben ik meteen Zwanger Zijn gaan gebruiken. Bevalt me prima trouwens! De samenstelling van die twee is anders. Zo zit er in Zwanger Worden groene thee extract, meer vitamine E en selenium, wat je vruchtbaarheid zou bevorderen. In Zwanger Zijn zit weer visolie, wat goed is voor de ontwikkeling van het zenuwstelsel van je kindje. De hoeveelheid foliumzuur is in beide gelijk. Ik zou dus gewoon de Zwanger Zijn gaan gebruiken als ik jou was, die is precies afgestemd op je behoeftes nu. Liefs Monique
Die ga ik dan morgen ook gelijk even halen. Gebruik nu alleen maar foliumzuur. En vind die van Kruidvat eigen merk zo smerig...