Na 3 miskramen weer zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door ozlem82, 13 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ozlem82

ozlem82 Lid

9 jan 2013
    24
    0
    0
    Hoi,
    Heb in het afgelopen 2 jaar te maken gehad met 3 miskramen (8, 11 en 6 weken), waarvan 2x spontaan en 1x curretage. Vandaag te horen gekregen dat ik weer zwanger ben, ruim 7 weken nu. Hartje gezien en gehoord. Was zwaar emotioneel. Bij de eerdere zwangerschappen had ik het hartje niet gehoord. Het zien deed me ook wel wat, maar het kloppend geluidje horen was zo schattig.
    Kan er vooralsnog nog niet van genieten, want de gyn heeft een poos terug geconstateerd dat ik een schot in mijn baarmoeder heb en dus 2 holtes. Het is nog onduidelijk waar het vruchtje zich genesteld heeft. In ieder geval in de linkerholte bovenin. Indien het zich op het schot heeft genesteld, zal het weer een miskraam worden. Vanaf nu wekelijks een echo om te kijken hoe het zich ontwikkeld.
    Was niet van plan om het te delen op een forum, maar kan er niet echt met anderen over praten. Het van me afschrijven doet me op zich wel goed.

gr,
    Ozlem

2. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Jeetje wat een lastige situatie. Ben je eindelijk weer zwanger is het een mooi vruchtje en moet je weer gaan afwachten.
    Probeer vooral rustig en relaxt te doen. Stres is hoe dan ook niet goed voor het kindje. Hou de moed er nog even in en ik hoop voor je dat deze blijft plakken :)

3. ozlem82

ozlem82 Lid

9 jan 2013
    24
    0
    0
    dank je.

4. Mama van Manar

13 aug 2014
    6
    0
    0
    Ozlem, wat een emotionele en moeilijke situatie. Ik leef erg met je mee.
    Hou je sterk. Blijf hoop houden dat het dit keer goed gaat.
    Blijf ons op de hoogte houden. Mocht je van je af willen praten, schroom niet.....

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Oei dat is een lastig situatie! Gelukkig heb je een mooi hartje gehoord en hopelijk gaat het deze keer wel goed! Succes en probeer er toch van te genieten.

6. chibiRoron

chibiRoron Niet meer actief

uhm niet vervelend bedoeld maar stess schijnt echt niets uit te maken...

Meis,ik duim voor je!

7. ozlem82

ozlem82 Lid

9 jan 2013
    24
    0
    0
    Bedankt allemaal.

Aanstaande dinsdag weer een echo, tot dan blijft het nog spannend...

Deel Deze Pagina