Afgelopen februari hebben wij een zwangerschap afgebroken. Daar waren we een hele tijd helemaal kapot van. Onze jongste zoon heeft mozaïek downsyndroom en dit meisje had ook weer downsyndroom. Niks erfelijk, maar dikke pech! Nu toch weer gelijk zwanger geworden, ben nu 8 weken. 8 juli kunnen we weer de nipt test doen in Radboud. Zo super spannend weer allemaal. Durf ook nog niet te genieten of echt blij te zijn of er überhaupt mee bezig te zijn, pas als ik een goede uitslag in mijn handen heb! Maar ben toch even mijn verhaal kwijt. We willen het ook nog niemand vertellen tot de uitslag, hoewel er al een paar zitten te vissen en vermoedens hebben, heel irritant!
Ohhh gefeliciteerd meid..wat super! Ik ga heel hard duimen dat dit mooie wondertje gezond en wel ter wereld gaat komen!
Gefeliciteerd meid Jee wat een spanning zeg, snap best dat je er bang voor bent. Hoop dat het deze keer een gezond kindje is. Alvast heel veel succes met wachten en de test.
Jeetje dat moet een spannende en emotionele periode voor jullie zijn! Hopelijk is de uitslag van de test goed en kun je gaan genieten van deze zwangerschap! Ik hoop op een gezond kindje voor jullie!!
Gefeliciteerd! Het niet durven/blij te zijn herken ik wel, maar dat is logisch. Sterkte in deze spannende tijd! Ik hoop van harte dat t goed zit voor jullie!
hoi Eline83, Ik ben ook weer zwanger in februari 2014 hebben we ons zoontje verloren na 17 weken zwangerschap. spannend is het he. Ik geniet er ook nog niet echt van en onzekere dagen. Ik vind om het hier van je af te schrijven helpt wel. groetjes mamsvan6
Hoi mams van 6, Wij hebben ook in februari, bij 14 weken, ons meisje heen laten gaan. Alleen bij ons was het een ( hele zware ) keus en bij jullie helaas geen keus. Ik zie dat we nu ook maar een week schelen. Ben vandaag 8 weken en 3 dagen. Volgende week voor het eerst naar de verloskundige. Kijk er toch ook wel een beetje naar uit! Maar ben pas opgelucht met een goede nipt uitslag, nog een paar weekjes en dan weten we het, zucht!
Wat spannend Eline! Heel veel succes komende spannende weken en hoop dat je t daarna vol trots iedereen het goede nieuws mag melden.
Hoop heel erg dat dit een gezond kindje is voor jullie. Kan mij voorstellen dat je nog niet helemaal blij durft te zijn. Krijg je gelijk een nip test of heb je eerst een combinatie echo gehad?
Hoi Kim, De combinatietest kunnen wij overslaan, omdat we al een indicatie hebben. We mogen hem natuurlijk wel doen.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Het zal de aankomende weken erg spannend worden... Hopelijk is dit kindje gezond.
Echt? Moet je drie weken wachten? Dan zit je al zo lang in spanning, en moet je nog langer op een antwoord wachten. Ik hoop dat het een gezond kindje is. Ik zal voor je duimen. Sterkte met wachten op het antwoord de komende weken!
Ja echt 3 weken, oftewel 15 werkdagen zei ze. In Nederland duurt alles zo lang. Officieel is de nipt hier ook nog een onderzoek en nog ( lang ) geen vervanging voor de combinatietest. Mijn bloed wordt ook naar Maastricht gestuurd, dus ze doen op 2 plekken de test, zodat ze kunnen vergelijken. Er gaat niks naar Amerika, want dat is te commercieel. En geslacht krijg je ook niet te weten. ( niet dat mij dat wat uitmaakt ) Vorige keer in Antwerpen na 10 dagen de uitslag, zelfs in het weekend! Maar goed, nu kost het ons niks! Ben blij als deze onzekere tijd voorbij is. Wil zo graag blij zijn en weten dat het goed is, en iedereen het vertellen en dingen kunnen regelen. Zucht..... dinsdag nog 2 weken.....