Hoi allemaal, Twee weken geleden hadden we een "ongelukje". We maakten ons daar niet zo druk om want hoe groot was de kans dat het, net zoals bij ons zoontje, de eerste keer meteen raak zou zijn Ik voelde mij al een paar dagen niet helemaal 100% en had een vieze smaak in mijn mond...Dat kwam me bekend voor... Dus toch maar een testje gedaan en ja hoor: Zwanger!!! Ik ben nog wel een beetje in shock, maar uiteraard is hij/zij meer dan welkom Ik ben wel benieuwd naar de reacties van vrienden en familie omdat ik eerst altijd zei dat ik géén kinderen wilde, na de geboorte van ons zoontje héél hard riep dat ik het hierbij zou laten en nu dus minder dan een half jaar ná de bevalling weer zwanger ben!
Gefeliciteerd!! Dat is even schrikken. Hier ook zwanger na zo'n eenmalig "ongelukje", maar dan van de vierde....
Jij ook gefeliciteerd! Wow...4 kids! Klopt het wat ze zeggen dat iedere zwangerschap anders is? (jij als ervaringsdeskundige )
Gefeliciteerd! Leuk zo weinig leeftijdsverschil! Jullie zijn blijkbaar een goede match Mag ik iets vragen? Je zegt dat je eigenlijk geen kids wilde, waarom ben je dan wel zo lang lid van ZP? Gewoon nieuwsgierig hoor
Mijn zwangerschappen waren inderdaad alledrie anders. Van deze zwangerschap kan ik nog weinig zeggen. De kinderen zijn ook alledrie anders, uiterlijk en innerlijk.
Tuurlijk mag je dat vragen . Dat was in mijn orienterende periode, gewoon om te kijken, mee te lezen en vragen te stellen.
Gefeliciteerd meid!! Leuk een broertje/zusje voor jullie zoontje! En klein leeftijdsverschil is hartstikke gezellig hoor 😉
Bedankt iedereen. @kleinefee, moet nog zoooo vaak aan jou en kleine Annabel denken . Ik las net dat jullie misschien toch nog voor een 4e willen gaan en dat je bang bent dat je daarmee Annabel vervangt...Vervangen zal je haar nooit! Wel geef je haar dan een heel mooi broertje of zusje.