Goede morgen Uiteraard kon ik het niet laten om vanmorgen weer een test te doen. Ik was al vroeg wakker en heb hem rond half 6 gedaan. Hij is weer wat opgelopen. Morgen wil ik toch proberen om een dag over te slaag, misschien ook wel omdat morgen mijn nod is. Ach ik kijk wel
Gefeliciteerd! Bij mij ook na 2 vmk en 1 ma eindelijk een mooie plakker (ze is nu al bijna 6 mnd💕 dus het kan echt! Hopelijk een voorspoedige zwangerschap en een gezond kindje!
Hij loopt prachtig op meis! Ik snap volledig je onzekerheid hoor (heb het zelfde alleen geen 3 maar 2 mk's met bijna 7 en bijna 12wk).... Blijf Door testen als dat je rust geeft.... ik duim voor een prachtige eerste echo in ieder geval 😊😉
Dankjewel meiden . Het blijft onwerkelijk voelen, behalve dat ik al een dag of 4 wat misselijk ben . Ik voel me een beetje het zelfde als toen ik zwanger was van mijn zoon. Hopelijk is dat een teken dat het goed zit. Het valt me nu eigenlijk steeds meer op dat heel veel meiden 1 of meerdere miskramen hebben gehad. Eigenlijk best bizar als je daar nu bij stil staat
Hoi meiden. Vanmorgen toch nog een test gedaan, had nog 1 streepjes test. Vandaag op ongeveer 15dpo. Mijn vriend wil dat ik nu geen streepjes test meer doet, heb er nu al zo veel gedaan Heb nu nog 1 digitale met indicatie, die gaat ik a.s zondag doen dan ben ik als goed is 5 weken.
Kijk dat zijn nog eens mooie oploppende testen, ik begrijp je onzekerheid. Het lijkt me vreselijk. Ik hoop voor je op een plakker! Hoe ging dat bij je eerste? Lukte het toen wel om snel zwanger te worden?
Dat duurde 8 maanden, maar wel gelijk goed. Nu bijna twee jaar en 3 miskramen. Ik hoop ook zooo dat dit goed gaat.
Super gefeliciteerd En ook dan niet schrikken als je cb nog 2/3 aangeeft. Hij is bij mij nooit op 3+ gegaan alleen maar 2/3 en zie mijn banner!
Ik zou heel blij zijn als hij 2/3 aangeeft al ben ik er nog steeds niet gerust op, op alles. Ik bekijk het nu per dag en iedere dag dat ik niet ongesteld wordt ben ik heel blij.
Ziet er mooi uit Hummeltje!!! 👍 Ben heel benieuwd naar je indicator. Je zou eventueel ook bloed kunnen laten prikken dan heb je hcg waarden. Heb ik deze zwangerschap ook 2 keer laten doen voor mijn eigen geruststelling. De huisarts begreep me gelukkig hierin wel.