Hallo allemaal, even kort mijn verhaal. Ik heb eergisteren ontdekt dat ik zwanger ben, en dit is echt een wonder! Wij zouden namelijk gisteren gaan beginnen met de eerste vruchtbaarheidsbehandelingen i.v.m. PCO. Nou heb ik gisteren wel een echo gehad, maar hier was volgens de gynocoloog nog niks op te zien (al zagen ik en mijn vriend wel duidelijk 2(!) zwarte stipjes). Hij deed t ook allemaal erg snel, feliciteerde ons niet eens, nah ja t was niet echt een fijne ervaring. Vanwege mijn PCO is het moeilijk uit te rekenen hoe lang ik zwanger ben, aangezien ik in november vorig jaar voor het laatst ongesteld ben geweest!! En nou heb ik gisteren ook bloed laten prikken voor mijn HCG-waarde, deze was 4000!!!! De gynocoloog had gezegd dat de waarde onder de 1000 moest zijn, omdat je het anders wel moet kunnen zien op de echo ... Morgen moet ik opnieuw bloedprikken en krijgen we een tweede echo .. Hoop zo dat het goed blijft gaan! Ik voel me wel echt zwanger, maar ik ben ook erg bang dat t verkeerd zou gaan. Heeft iemand ervaring met een hoge HCG-waarde, maar nog weinig te zien op de echo? Liefs, Anne
Die zwarte stipjes zullen de vruchtzakjes zijn. Pas met een week of 6/7 kun je een hartje zien. Dan feliciteren ze je ook pas denk ik. HCG waarden zeggen mij helaas niks, dus daar kan ik je niks over vertellen. Ik hoop dat je morgen meer duidelijkheid krijgt!
Verplaatsen kun je niet zelf , moet even rechts het stop bordje aan klikken. En dan kun je een modje vragen of ze hem voor je verplaatsen.
Hoi Anne, gefeliciteerd en wat een wonder. Ik heb begrepen dat je op zijn aller aller vroegst met 6 weken pas kan zien of er een goed bevrucht eitje is. En vanaf 7+ weken pas een hartje zien.... Dus je zult helaas moeten wachten.... En ja wachten duurt heeeeeel lang... Succes
Ik heb hetzelfde onderwerp en tekst geopend onder het forum zwangerschap.. Vanmiddag de echo, megaspannend!