Na 3 (vroege miskramen) nu dit.. Duimen nodig.....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door cdvg, 6 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Bedankt voor je berichtje! Lief van je dat je dit komt vertellen, dit geeft een beetje hoop!

Ik wacht alleen nog op de uitslag van het chromosomenonderzoek. Maar ga er niet vanuit dat hier wat achterweg komt. Wel was mijn stollingsfactor VIII iets verhoogd maar dit kon komen ze een week na mijn miskraam hebben geprikt. Ik slik nu sws aspirine voor de zekerheid. Dit kunnen ze pas weer testen als je 6 weken niet zwanger bent geweest en dat gaat nu (gelukkig) niet :D

Vanmorgen weer getest en ook de ochtendtest knalt nu mijnziens dus daar ben ik al blij mee, dit was vorige keren niet zo dus wellicht zegt het wat?

Genieten vind ik idd moeilijk, ben zo bang dat het weer misgaat en met lege handen achterblijf... Maar we houden hoop, meer kunnen wij ook niet doen.

Ik heb ook wel eens aan zoiets gedacht, misschien wordt ik wel TE snel zwanger, wellicht was dit bij andere nooit tot een zwangerschap gekomen? Ben wel benieuwd naar dat onderzoek, hopelijk hoor ik hier nog wat over!!

Nogmaals bedankt, ook aan iedereen!! Zo fijn als er mensen met je meeleven!! Dikke knuffel voor jullie :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,1 KB
      Weergaven:
      9
  2. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Super mooie test! Zwanger ben je, ik duim voor je dat dit een blijvertje is ;)

3. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Poeh dat wat jij en Amber1994 vertellen. Net of is t mijn verhaal! 4 miskramen gehad en t is en blijft een raadsel hoe dat is gekomen. Van allerlei onderzoeken gehad maar ML en ik zijn zo gezond als wat. Niks wat een zwangerschap in de weg staat! Maar waarom bleef t dan niet zitten? Steeds gemiddeld een half jaar over gedaan om zwanger te worden dus niet extreem kort of extreem lang! Dit keer heb ik vanaf de dag dat ik officieel ongesteld had moeten (en dus een positieve test had) worden utrogestan gebruikt. 3x daags 2 bolletjes tot 12 weken. Voorgesteld en voorgeschreven door mn gyn. T is nooit bewezen of de utro miskramen tegenhoud. T is ook niet zo dat als t vruchtje niet goed is de utro ervoor zorgt dat t vruchtje wel goed wordt. T was gewoon baad t niet dan schaad t niet! En of t nu komt door de utro, of omdat de vorige zwangerschappen gewoon echt niet goed waren en deze wel. Tijdens dat ik dit typ voel ik van alles bewegen in mn buik en kijken we enorm uit naar morgen omdat we dan te horen krijgen of we een jongen of een meisje krijgen.

Houd hoop! Ooit.... Ooit komt het goed!!!

Gefeliciteerd cdvg! Mooie knaller!!!

4. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Och Collin, wat een verhaal zeg!!! En jij hebt er ook nog steeds een half jaar over gedaan. Ik heb dan nog mazzel gehad, dit is de 4e keer binnen een half jaar!!

Mocht dit weer misgaan dan wordt ik geprikt op mijn progesteron gehalte ofzo om te kijken of dit goed zit.. Maar hopelijk is dit niet meer nodig en lukt het zo ook!!

Wat ontzettend spannend dat jij morgen te horen krijgt wat het wordt? Heb je zelf een vermoeden? Super fijn dat jullie al zover zijn! Ik hoop dat je er van kunt genieten en ik gun je nog een zeer fijne zwangerschap toe!!

Bedankt voor je berichtje, erg lief!!

Jij ook bedankt Linky, ik hoop het ook echt!!!!

5. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Herken heel veel hierin van mezelf hoor
    Vorig jaar eerste miskraam op 3 juni een week voor mijn moeder overleed. Daarna weer elke keer zwanger geworden maar bleef nooit zitten.
    In totaal vijf miskramen gehad in een half jaar tijd. Beetje veel van het goede
    Onderzoeken gehad en utrogestan gekregen voor als ik weer zwanger zou worden. En ja hoor weer meteen raak dus zwanger worden was het probleem niet wel het blijven.
    Zoals je kan zien ben ik inmiddels 31 weken zwanger en verwachten we over een korte tijd een zoontje.
    Hou dus hoop meid. Ik duim heel hard dat het nu bij jou ook goed zal blijven gaan.

6. Amber1994

Amber1994 Actief lid

1 okt 2014
    209
    0
    0
    Wat me idd opvalt is dat er toch veel vrouwen zijn die relatief snel zwanger zijn toch ook vaker de miskramen hebben. Dus ik geloof wel een beetje in het verhaal wat mijn gyn me vertelde.

Tegen mij zeiden ze ook, houdt de moed er in, de kans dat je zwanger blijft is echt gewoon aanwezig. De aanhouder wint.
    Dus blijft positief ! Je testen zien er in ieder geval super uit.....dat het nu maar eens goed raak mag zijn en je dit wondertje de volledige 9 maanden bij je mag dragen.

liefs

7. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Lolababy, ook al een triest verhaal!! Voordat ik begon had ik er geen idee van dat dit zo speelde, ik ging er, heel naïef wellicht, vanuit dat het misschien even zou duren maar hier had ik nooit over gedacht... Iig niet dat het mij zou overkomen.. Ook omdat ik in de familie de enige ben...

Maar goed wat superfijn om te zien dat ook jij nu zover bent in je zwangerschap!!! Ik hoop dat ik de utro niet nodig heb maar dat het deze keer al goed gaat!!! Ik laat het iig weten!!

Nogmaals bedankt Amber, ik houd hoop!! Ooit moet het goed gaan en hopelijk is dit deze keer!!!

Lief van jullie allemaal!!!!! :):)

8. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    De laatste test is ook weer super mooi en netjes opgelopen in vergelijking met de eerdere testen in de ochtend. Ik blijf voor je duimen dat het zo goed mag blijven gaan!

9. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Wat een mooie testen CDVG! Gefeliciteerd met deze nieuwe zwangerschap... Hopen op een plakbeebje! Probeer ondanks de onzekerheid toch een beetje te genieten als je een goede echo hebt gehad :) We gaan er gewoon vanuit dat het helemaal goed gaat!

10. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Dank jullie aislyn en patruusje!! Tot nu toegaat het goed! Hopelijk blijft dit zo.. Ben benieuwd of ik deze keer de vijf weken voorbij kom... :)

De dagen kruipen echt voorbij op deze manier.... Stort mij straks maar eens even helemaal op mijn werk en hoop dat het dan wat sneller gaat ;)

Deel Deze Pagina