3 dagen na piek ovulatietest pas eisprong?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Fleurtjeee28, 10 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Ik kan er op internet niets van vinden. Daar staat overal dat het binnen 48 uur plaatst vind..
    Ik had vrijdag ochtend (2de urine) en knal positieve test, smiddags was die alweer minder geworden (niet meer als positief te beschouwen).
    Heb door getest en zaterdagmiddag was die even donker als de 2de test vrijdag. Vanmorgen met 2de urine was die nog lichter en vanmiddag net zoals vanmorgen.

Vandaag de hele dag krampen gehad alsof ik ongesteld was en vanavond echt een paar gemene felle steken en krampen!
    Dat is z'n 60 uur na mijn knal test.. :(
    Mijn bmm voeld hard en gesloten en had vanmiddag veel waterige afscheiding met wit plakkerige vlekken.

Kan het dat vandaag pas mijn eisprong geweest is?
    3 dagen na de positieve test? ik temperatuur niet dus daar kan ik het niet aan aflezen.

Alvast bedankt als er iemand reageert!

2. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het kan inderdaad wel ietsjes langer duren voordat je een eisprong na een LH-piek hebt. Soms reageert je lichaam niet meteen op de piek, of soms resulteert een LH-piek toch niet in een eisprong en doet je lichaam nog een poging. Die 48 uur is niet een standaard grens. Het kan zijn dat de eisprong pas na het inzetten van de tweede piek van zaterdagmiddag kwam.

Deel Deze Pagina