Na 3 weken dan toch wat bruin verlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door MinnieJ, 27 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Ja, heel erg! Ik heb ook nog best wat buikpijn af en toe :( ook nog wel wat kleine stolsels die ik verlies. Heb jij dat ook? Ben zo bang voor de controle echo maandag.
     
  2. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Vreemd, ik heb echt minimaal bloedverlies. En geen stolsels meer. Maar dat komt waarschijnlijk omdat die baarmoedermond donderdag open bleef staan want ik overdrijf niet als ik zeg dat het leek alsof er een halve emmer stolsels uit me stroomde elk wc bezoek
     
  3. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Maar als je twijfelt, gewoon naar de verloskundige bellen he, ze zijn hier toen gekomen om de verbanden te bekijken
     
  4. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Buikpijn is trouwens ook weg, de arts in t ZH zei beetje is normaal maar echt vervelende scherpe pijn zijn alle stolsels (of weefsel) er nog niet uit. Maar hoeft dus niet persé weefsel te zijn he. Maar goed ik heb geen pijn meer omdat al die stolsels dus in 1 avond in bakken eruit stroomde
     
  5. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Nou bij jou is het er inderdaad allemaal in een keer uitgekomen! Volgens mij is het vrij normaal om nu nog wat krampen en kleine stolsels te hebben. Het is geen scherpe pijn, maar echt menstruatiepijn. Ik heb sowieso altijd veel last van menstruatiepijn. Denk dat mijn baarmoeder nog steeds druk bezig is met opschonen ofzo. Gelukkig heb ik maandag al de echo! En inderdaad, als ik denk dit hoort niet, dan ga ik de verloskundige bellen! Fijn dat jij geen pijn meer hebt en weinig bloedverlies :)
     
  6. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Buikpijn is nu weg en bloedverlies is ook weinig nu! Hopen dat dit het was :)
     
  7. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Ik duim voor je, vast wel want toen het bij mij weg trok was dus ook alles eruit, heel ff licht zeurend en toen kwam er nog 1 zo'n stolsel eruit en klaar is kees.

    Ik bof echt denk ik want ik heb ook nooit meer menstruatiepijn
     
  8. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    alhoewel ik het wel heel heftig vond donderdag, het voelde echt als ALL HELL BROKE LOOSE, overal bloed door het huis
     
  9. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Nou lijkt me vreselijk, zo veel bloed! Wat fijn, nooit menstruatiepijn! Mijn buikpijn neemt weer toe en bloed weer wat meer. Zo gaat het steeds.. ik ga morgen maar weer de verloskundige bellen.
     
  10. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    @Amy1989 hoe zit het met jouw bloedverlies? Echo al gehad? Hier nam het bloed af, afgelopen 2 dagen zelfs geen bloed, en vandaag weer zoveel als een heftige menstruatie ...
     
  11. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Nou, wat stom! Misschien moet er toch nog wat uit. Heb je nog een controle? Ik had afgelopen maandag controle en er zit nog wat restweefsel helaas. Maar verloskundige zei niet zo veel en ik werd er helemaal verdrietig van. Vandaag ben ik naar een gynaecoloog geweest en hij heeft me echt gerustgesteld. Waarschijnlijk gaat het met de volgende menstruatie eruit. En het kan geen kwaad dat het er nog zit. Gewoon weer afwachten. Over 4 weken moet ik terug en als ik dan nog geen menstruatie heb gehad krijg ik de pillen. Ik heb sinds maandag geen bloedverlies meer.
     
  12. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Oh nu ineens weer wat bloed haha. Hoop dat dat restweefsel er gauw uitkomt!
     
  13. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Ja dat komt vast wel , vertrouw op je lijf. Tegen mij zei de gynaecoloog ook dat een volgende menstruatie er vaak nog wat uitkomt
     
  14. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Ik hoop wel dat ik voor de mei vakantie klaar ben, gedoe dit he...Ik ben mentaal eigenlijk wel weer klaar om ervoor te gaan, straks duurt t weer 9 maanden voor het raak is denk ik telkens, of langer..
     
  15. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Ik word deze maand alweer 37... Ik voel dus wel wat haast...
     
  16. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Ja, is niet leuk als het zo lang duurt he! Snap het wel hoor, dat je er weer snel voor wil gaan! Ik vind het niet erg om deze maand over te slaan eigenlijk. Wil eerst dat alles schoon is en dan weer beginnen! Maar ik ben nu 29, dus zo veel haast is er niet nu. Hoop echt dat je snel weer verder kan!
     
  17. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    @MinnieJ Hoe gaat het nu met je? Heb je al een controle-echo gehad? Ik heb nu gelukkig een eisprong, dus hopelijk over twee weken ongesteld. Kan echt niet wachten haha. Merk dat ik nu ineens weer heel graag zwanger wil zijn!
     
  18. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    ik was ook benieuwd hoe het met jou gaat! Ja alles was goed, nog wat bloed maar geen weefsel. Ik heb ook alweer ovulatietesten gehaald en ben er weer klaar voor!!
     
  19. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    heb je deze ronde "geklust"? Of ga je er volgende ronde weer voor?
     
  20. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Wat fijn!! Dus jij kan alweer beginnen haha! Hoop dat je snel zwanger bent :) Nee, deze ronde niet omdat er nog restweefsel zit wat eruit moet. Dus hopelijk de volgende ronde hihi :) Ik baal wel een beetje ervan dat het nu niet kan. Zo raar, paar dagen geleden dacht ik nog van eerst weer even mn cyclus terug en het idee van weer zwanger zijn vond ik nog een beetje eng na de miskraam. Maar nu zit ik midden in de ovulatie en denk ik ahhh ik wil NU zwanger zijn! Gek die hormonen hoor :p
     

Deel Deze Pagina