Na 3 weken dan toch wat bruin verlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door MinnieJ, 27 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    ja idioot he?! Toen ik hoorde dat het kindje niet meer leefde dacht ik hoe kan ik ooit nog seks hebben, moest er niet aan denken allemaal, ik dacht dat wordt zo beladen, maar op de één of andere manier vergeet je dat gevoel ook weer een beetje he? Gelukkig maar.. het hcg is wel uit mijn lijf al een tijdje, dat voelde ik al heel snel na de echo toen we erachter kwamen, dat het aan het zakken was, en ik denk dat het daarom spontaan op gang kwam want toen ik vorige week een test deed was ie al negatief een week na het bloeden.
     
  2. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    ik heb nu wel af en toe een soort bruin verlies, en 2 dagen geleden opeens wat helderrood bloed een dagje, ik vraag me dus af of ik tijdens de ovulatie gewoon nog bloed zal verliezen, had jij dat nu?
     
  3. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Ja, gek is dat he?! Je vergeet dat gevoel echt een beetje. Ook al is het bij mij nog niet helemaal voorbij omdat het nog niet schoon is. Maar ben al zo blij dat ik een eisprong heb gelijk!! Ik had vorige week woensdag voor het laatst bloed, na de echo. Toen vrijdag ineens krampen en paar druppeltjes bloed. En toen alleen nog heel lichtbruine afscheiding. Nu is het vooral helder rekbaar slijm, maar zag net ook weer een beetje dat lichtbruine. Wat fijn dat de test negatief is! Ik zal ook eens een test doen. Misschien dat het bij mij nog positief is doordat er nog wat zit? Maar blijkbaar is het hcg gehalte wel heel laag nu omdat ik wel een eisprong heb :)
     
  4. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Ik denk dat het hcg dan uit je lijf is, anders zou je volgens mij geen eisprong kunnen krijgen. Ik doe de ovulatietesten al een paar dagen maar nog geen streepje, op de echo zag ze wel een eiblaasje maar ze kon niet vertellen wanneer de eisprong dan is...dus ik doe gewoon elke dag even een test denk ik
     

Deel Deze Pagina