Hier is het streepje nog steeds zichtbaar. Wel heel licht, maar toch. Vind het eigenlijk wel leuk Ik heb begrepen dat het bij vrouwen met een donkere huidskleur langer zichtbaar blijft. Ik ben nogal blankm
Hoi. Ja leuk. Ik hoop t eigenlijk ook. Ik heb enigsinds donkere huid (blank, maar donker haar ed) en bij mij loopt ie van onder tot middenrif..... Heb n flinke zeg maar hihi.
Hier nog tot ca. 4 maanden na de bevalling.Ben echt wit en blond haar.Mis t niet...zeker niet met het aankomende bikini weer,want het was bij mij een hele donkere,duidelijke streep.
Zo zie ik t ook..... En zo vallen mijn 5littekens gan kijkoperatie ook minder op..eerder zag je die gelijk.. nu zie je eerst die streep
Zoon is nu bijna acht maanden en je ziet het nog hoor. Tot aan mn navel. Ach ja, mooie herinnering aan die dikke buik
Leuk om te lezen dat meerdere het een mooi aandenken vinden. Die van mij is nu wel heel licht, als ik een bikini draag valt ie niet op. Ik ben benieuwd of bij een volgende zwangerschap het streepje weer heel snel donkerder wordt. Heeft iemand daar ervaring mee?
bij mij zie je m na bijna 9 maanden nog steeds! Ik vind het wel grappig en hij mag blijven En nog een voordeel, ik zie er nog niet echt toppie uit in bikini maar die streep laat zien dat ik een prachtig kind heb, rechtvaardigt de boel een beetje
Bij de jongens trok het na het stoppen met de bv langzaam weg. Denk dat ie rond een jaar weer weg was... Ik vond het wel mooi, een bewijs van dat ze in m'n buik hadden gezeten ofzo, ik weet niet... Hopelijk blijft ie nu ook lang...
Als nou eens die streep kon blijven en mijn striae verdwijnen... Die zitten echt rond m'n navel en vallen veel meer op dan mijn subtiele bruine lijntje...
Na 13 maanden is die van mij nog steeds heel iets te zien. Als ik een bikini zou aantrekken valt hij niet echt op. Maar ik heb er ook geen problemen mee, van mij mag hij blijven
Bijna 9 maanden na de bevalling ziet ie er nog. Alleen wel wat lichter. Bij mijn eerste zwangerschap niet gehad, en bij de tweede wel!
Bijna een jaar later en vanaf mn navel naar beneden zie je nog een heel licht streepje. And i'm proud of it!