ik zit 2 dagen voor nod en kon t niet laten om te testen, na 5 minuten niks, na 10 min iets heeeeel vaags, me moeder zou het niet zien haha, en na 30 min onderstaande foto's...watmoet ik hiermee, ja afwachten dat snap ik, maar is er een kans dat ik toch zwanger ben ondanks t na de afleestijd is?? tis erg vaag allemaal op de foto's maar lukte niet beter.me test is nu 3 uur geleden,e n keek net nog eens en tja je ziet nog steeds een streep, heel licht en of ie rose is is moelijk zeggen omdat ie echt heel licht is pfffff xxxx
Hoi Anoniempjuh, Ik zou redelijk optimistisch zijn als ik het had maar wel 2 dagen later nog eens testen. Als er dan een streep staat weet je het tenminste zeker. Succes met even afwachten!
Hoi Anoniempjuh, ik had in eerste instantie ook een heel licht streepje buiten de tijd met deze test (weliswaar erg ver voor NOD maar dat is afhankelijk van de hoeveelheid HCG je aanmaakt en dat is pp verschillend). Als je na een paar dagen nog een keer test zou hij al een stuk duidelijker moeten zijn. Kijk maar in mijn fotoalbum. Succes!
hoi ik denk dat je zwanger bent deze geven geen indoog lijntjes en zeker niet zo duidelijk ik zou over 2 / 3 dagen nog eens testen dan moet die wel wat donkerder zijn maar ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor alvast heel voorzichtig gefeliciteerd X je hebt niet zomaar zo'n streepje dat kan alleen door het hcg hormoon en deze testen zijn echt supper betroubaar bij mij kwamen ze ook pas na 1 a 1,5 uur voor me NOD omdat als ze drogen worden ze paars dus beter te zien laat je het weten !!! ben erg benieuwd
heyyy alvast bedankt meiden!! belle ik eek in jou album en jou eerste test is idd licht, maar die van mij is nu(tis zo'n 7uur later) lichter als vanmiddag, je ziet t nog wel heeeel licht, maar lichter als toen, en ook minder kleur volgen mij, had jij dit ook????????? staartje, okeej jou test was ook pas na een hele tijd positief dus???en je bent wel Zwanger dus dat geeft dan wel hoop...maar me test is nu al wel weer een stukje lchter als vanmddag(kan amper lichter zou je denkn maar toch haha))maar ben nog niet blij hoor, ben echt bang voor een indrooglijntje... alien bedankt voor je reactie!!tja ben er ng niet blij mee hor, moe ie toch echt duidelijker zijn. nou meiden doe er morgenochtend nog 1 maar pffff ben bang dat er dan niks te zien is en dat t idd een indrooglijn is....dan komt de klap weer zo hard e bah bah, maja ff doorbijten, test ik niet dan kom ik er zondag wel achter als me broek rood is haha xxx
Nou ik denk echt dat je zwanger bent hoor Morgen ochtend nog eens ff testen als ie weer een streepje geeft hoe licht ook ben je zwanger ik duim voor je meid
ik heb nu aantal maal (negatief) getest met de kv test en zelfs na een dag nog niks van een streepje te zien ofzo... dus.... ik zou zeggen morgen weer ff testen
Ik weet sinds gisteren eigenlijk echt dat ik zwnger ben. Ik heb ook 3 testen gedaan vorige week en die week daarvoor, en negatief (maar dat komt omdat ik het verkeerd heb uitgerekend). Maar afgelopen dinsdag heb ik weer een test gedaan en toen zag ik ook een heel licht streepje. De dag erna ook een test. Zelfde resultaat. Ik heb een afspraak met de huisarts gemaakt gisteren en deed 's ochtend nog een test. Ook lichtjes. Maar de huisarts zei tegen mij dat het niet uit maakt hoe donker of licht het streepje is. Een streepje is een streepje. Dus als je het aan mij vraagt ben je gewoon lekker zwanger!! Laat je het nog even weten hoe de volgende test is verlopen? Gr. Anke
hoi ik denk ook dat je zwanger bent hoor anders zie je echt geen streepje alvast gefeliciteerd groetjes patricia
Inderdaad, ik denk ook dat dit goed is hoor! Ik had namelijk precies hetzelfde toen ik voor het eerst testte. Het lijntje kwam pas ver buiten de tijd en was bijna niet te zien....En nu ben ik 15 weken zwanger.... Laat je weten hoe het afloopt? groetjes!!
Ik geloof dat ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt... sorry Bedoel je dat het lijntje lichter van kleur wordt naarmate de tijd vordert? Dat had ik geloof ik ook. Ik heb de test pas een dag of 5 later gefotografeert, dus helemaal representatief voor de dag van testen is het niet meer. Maar het was een licht streepje, maar duidelijk zichtbaar. Duidelijk roze. Geen twijfel. Je kunt, als je dat zou willen, nu ook proberen te testen met een digitale van clearblue met indicator. Succes!
heyy dames bedankt voor alle reacties echt super!!!!! danjo ngoed te zien dat het zo goed met jou gaat echt super!! Hier ff een update vanmorgen getest, precie t zelfde, eerst niks, daarna 10 min later heeeeeel licht.maar me temp was wel gezakt, zie me lijstje maar, dus ben echt bang dat t indrooglijntjs zijn...maar dan weet ik wel 1 ding zeker:VOOR MIJ NOOIT MEER DE HRUIDVAT TESTEN, WA EEN HEL ALS JE IEDERE MAAND ZO NAAR JE TESTEN MOE TUREN EEN LICHT STREEPJE ZIET TERWIJL JE HELEMAAL NIET ZWANGER BENT!! Nee dan maar wat meer geld uitgeven!!!! Maar vind het echt supertofff van jullie!!!!!! En alle zwangeren gefeliciteerd!!!! xxxxhou jullie op de hoogte van me waarschijnlijke ongie morgen haha
Hoi anoniempje, Heeft dat zoveel effect dan als je temp daalt??? Ik temp nooit dus vandaar!. Je hebt vandaag weer getest en dan weer een licht lijntje kan geen toeval zijn toch? grtjs Nanny.
Ik heb eigenlijk nog nooit nega verhalen over deze testen gehoord moet ik zeggen meid ik blijf voor je duimen hoor
heyyy danjo de meeste verhalen over deze testen zijn id positief, maar heb toch wel een aantal keer gelezen dat ze een indrooglijntje hadden of een licht lijntje en toch niet zwanger, waarschijnlijk hoor ik bij die groep... nanny ja ik kan goed van mijn temp opaan, na me isprong is ie duidelijk hoger, en voor me ongie zakt ie normaal, ik ben pas 1 keer ongie geworden sinds ik tempratuur en toen zakte die dezelfde dag, dus ben daar nu ook bang voor!! mama1980 jij ook bedankt en gefliciteerd!!!fijn dat jij iig wel zwanger was haha xxx
Heb je behoefte aan nog een positief verhaal? Vast wel . Een paar dagen geleden heb ik duidelijk positief getest met kruitvat, maar ongeveer een week geleden had ik ook getest (ik weet het veels te vroeg ) en deze was negatief..dacht ik! Gisteren wilde ik de test weggooien, kijk nog eens goed en zie daar echt een miniscuul roze lijntje staan. Ik heb de test vorige week een uur erna nog alle mogelijke kanten opgedraaid en zag toen echt niks staan. Schijnbaar duurt het soms eventjes voordat er wat komt te staan.
hey meiden nou ben vanmorgen toch ongesteld geworden hoor!!!!dacht het wel helaassss hiervoor was het 2x in de eerste ronde raak en nu ga ik al de 3e ronde in... trees gefeliciteerd!!!!wat fijn dat je weer zwanger bent, heb je al vaker hier op t forum gezien haha dus leuk om te zien dat je weer zwanger bent!!ga voor je duimen dat het deze keer gewoon goed mag gaan bij je!!!! danjo mooie buik hoor, en een meid wat leuk zeg, gefeliciteerd!! xxx
balen anno ik had het zo voor je gehoopt meid Trees super meid nu gaan mn duimen volop duimen voor jou