na 30 min licht positief of indrooglijn?? kv 2voor 5.help!!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by anoniempjuh, May 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elie5209

elie5209 Actief lid

Feb 16, 2009
    256
    0
    0
    Ik zou ook inderdaad nog even niet opgeven....Als je lijntje er nu na 10 minuten stond en de vorige keer na een half uur, dan wil dat toch wat zeggen....Geef de moed nou nog niet op! Ik denk dat je nog steeds een kans maakt hoor! En volgens mij hebben die van kruidvat geen indrooglijntjes.... Sterkte!!

2. nanny

nanny Fanatiek lid

Jul 24, 2006
    1,392
    0
    0
    He balen Anoniempjuh, Nou hopen op meer succes de volgende ronde.

Grtjs Nanny.

3. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    ik ook niet ze zijn juist erg betrouwbaar je moet ook 5min wachten met aflezen en daarna niet meer

4. safsaf

safsaf Lid

May 17, 2009
    16
    0
    0
    hoihoi,

dit is de eerste keer dat ik iets hier plaats. Zit nl een beetje met hetzelfde verhaal.
    En ik weet ook idd dat ik moet wachten haha, maar das vrij lastig haha.

Normaal slik ik dus de pil, maar vorige maand ben ik te laat (na de stopweek) begonnen met slikken. Wel een week te laat. Dus en de stopweek en de week erna niet geslikt (dus kan er een eisprong zijn geweest volgens de dokter). Gelijk na mogelijke bevruchting had ik al het idee van zwanger zijn (net als bij me eerste zoontje). En dus nu al bijna 2 weken misselijk, hoofdpijn, huilbuien etc. Was ik nu met pil optijd begonnen, moest ik maandag stoppen om woensdag mijn periode te krijgen. Maar omdat ik dus een week later ben begonnen ben ik dus nu ook een week later klaar. Dus ik denk ga vast testen (dat was zaterdag) want beter te vroeg, dan kan ik met pil stoppen.

Zaterdag dus test gedaan, van testjezelf.nu, die kan 4 dagen voor NOD (is dus eigenlijks nog te vroeg, maar goed). Smorgens met mijn duffe hoofd zag ik misschien een licht streepje, maar dat had net zogoed geen streepje kunnen zijn. Een paar uur later zag ik deze wel degelijk (en mijn man dus ook), maar das eigenlijks te laat. Dus ik zeg wacht, we doen nog 1. Nou.. binnen half uur stond er weer een 2e streepje, maar dus niet na de 2 minuten die je eigenlijk aan moet houden. Dus smiddags ik een kruidvattest gehaald, maar weer nix. Dwz niet binnen de tijd, na een uur stond daar ook een lijn en die is tot aan de avond steeds donkerder geworden (overigens is die test nu geel :( dus weet nie of dat dan wel zo goed is). Dus 3 testen, met paarse streepjes (2 wel te verstaan) maaaar na afleestijd...

Mag ik nu al een beetje blij zijn of??

Groetjes saf

5. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    hii, ik denk dat je voorzichtig beetje blij mag zijn
    hoeveel dagen moet je nog voor dat je onge moet worden ???
    het zou goed kunnen dat dit een prille zwangerschap is en zeker als de test een licht kleurtje heeft dan mag je hem tellen als positief kun je een foto maken van de test ???
    ik zou als je 1 dag overtijd bent nog een testen

succes X

6. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    1,409
    0
    0
    Ik heb het ook gehad met de test van kruidvat en in dezelfde cyclus ook met die van Sensitest (casette). Ik heb met beide testen voor NOD getest en pas veel later verscheen er een streepje. Ik ben een paar dagen later (ik was inmiddels overtijd) ongesteld geworden.
    De keer daarna nogmaals getest met de goedkope kruidvattest en deze bleef wit. Ook na uren/dagen. Ik denk dus dat het de vorige keer heel vroeg fout is gegaan. Ik test dus niet meer voor NOD.

7. safsaf

safsaf Lid

May 17, 2009
    16
    0
    0
    heey hallo,

bedankt voor de reacties!

Dus bij jou gaf die ook echt geen streepje daarna? Ja die 1e keer dus bij 2 tests. Kan me voorstellen dat je dan niet zo snel meer voor NOD gaat testen. Ik heb het nu ook alleen maar gedaan omdat ik mijn gevoel bevestigd wilde zien (en omdat ik al 2 weken misselijk ben)

Heb net geprobeerd foto's te maken, maar dat lukt niet. Moest met mijn telefoon want kan me cam niet vinden. Maar bij die van testjezelf zie je echt een heeeel licht streepje (die was eerst duidelijker, maar is vandaag vervaagd). En die van kruidvat is echt goed zichtbaar (wordt nu ook minder, omdat die dus geel aan het kleuren is, dat hele ding zeg maar).

Als ik pil goed geslikt had, dan zou ik maandag moeten stoppen en dus woensdag ongeveer ongi worden. Maar omdat ik 1 week telaat begonnen ben zou ik nog een week moeten slikken. Ik heb gister voor zekerheid dokter gebeld en die zei dat ik beter kon stoppen met de pil al en dan over 2 dagen nog een keer testen. Dus nu heb ik gister en vandaag al niet meer geslikt, dus zou ik morgen ongi moeten worden, wat ik dus niet hoop haha.

groetjes safiyyah

8. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    1,409
    0
    0
    Latere test van kruidvat in een andere cyclus gaven een hele witte negatieve test. Ik heb dus maar 1 keer een echt licht roze streepje gehad op 2 verschillende test. Helaas is het niet blijven plakken.

9. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    safsaf, die testjezelf testen geven vaak een streep na afleestijd dus daar zou ik niet op vertrouwen.

anoniempjuh, ik denk dat het bij jou wel raak geweest is maar gelijk misgegaan want echt ik heb nog nooit een vals positieve kv test gehad.

10. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    safsaf, die testjezelf testen geven vaak een streep na afleestijd dus daar zou ik niet op vertrouwen.

anoniempjuh, ik denk dat het bij jou wel raak geweest is maar gelijk misgegaan want echt ik heb nog nooit een vals positieve kv test gehad.

11. safsaf

safsaf Lid

May 17, 2009
    16
    0
    0
    Oh ok thnx voor je antwoord.

Dus als die testjezelf niet goed zijn (ook binnen 10 min??) dan blijft die van kruidvat nog over. En die lijn is echt niet wit, maar paars/rozig (zoals de controle streep maar dan iets minder dik, maar wel duidelijker dan op foto van anonoempjuh).
    Nou ja, ik ga vanmiddag nog maar es proberen ofzo haha kan niet wachten tot woensdag..

12. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    Als de kruidvattest een rozig streepje heeft, dat is wel positief. :)

Zaterdag heb je voor het laatst getest?
    Dan moet je vandaag wel duidelijkheid krijgen.

13. safsaf

safsaf Lid

May 17, 2009
    16
    0
    0
    jaa zaterdag getest. En zaterdag ook met pil gestopt, maar nog niets gekomen (voel ook niet dat er wat komt..) En nog steeds misselijk dus ik hoop het!!
    Ik probeer vanmiddag te testen, hoewel dan nog wel 2 dagen voor officiele datum is, dus ik houdt rekening met eventueel een negatieve test. Maar ik hoop idd dat deze nu duidelijker is!!

14. safsaf

safsaf Lid

May 17, 2009
    16
    0
    0
    Nou heb net weer getest, met die duurdere van kruidvat. Als ik heeeel goed kijk, dan zie ik een streepje, maar dan moet je wel echt heel goed kijken. Onderkant niet echt, meer een witte lijn, maar bovenkant is die wel blauw (en daar zie je ook in die lijn paar donkere blauwe puntjes). Maar op zelfde moment dat ik ging testen krijg ik ook een bloeding dus ik denk dat het niet zwanger is. Ja of ik heb een bloeding omdat ik dus met de pil gestopt ben, maar dat lijkt me ook niet logisch. iemand een idee wat ik beste kan doen?

15. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    1,409
    0
    0
    Bij de iets duurdere moet een duidelijk kruis verschijnen en geen onderbroken lijn of pennenstreepje, dat is negatief.
    Ik zou, hoe moeilijk het ook is, gewoon een week afwachten en als de ongesteldheid dan niet in doorgebroken nog maar eens testen.

16. safsaf

safsaf Lid

May 17, 2009
    16
    0
    0
    nou, ik heb wel me periode nu, dus het is helaas maar nie zwanger.
    wel erg bedankt voor jullie reacties!! Heeft me erg geholpen.

17. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    das balen safsaf echt piep !!!

maar hou moet en met opgehouden hoofd voor de volgende ronde !!!

Share This Page