Ik heb op vrijdag 9 april mijn eerste iui achter de rug. Een dag daarvoor heb ik Pregnyl gespoten. Gisteren was het 9 dagen na de Pregnyl en heb ik een zwangerschapstest gedaan, ik werd toch wel heel nieuwsgierig. Helaas was de test negatief, helemaal blanco. Kan hij nog positief worden of moet die innesteling allang geweest zijn en heb ik geen kans meer op een positieve test? Wie o wie kan me daar antwoord op geven?
Hoii Is dat niet wat vroeg 9 dagen erna ?? de meeste testen pas na 14 dagen positief dus zal nog even afwachten hoe moeilijk het wachten ook is Als je een innesteling hebt gehad wil dat nog niet zeggen dat je een positieve test krijgt Misschien maakt je lichaam nog te weinig hcg aan om positief te testen. Wens je heel veel succes en hoop voor je dat je een positieve test in handen krijgt over een aantal daagjes liefssss
hey waardevol nu heb je getest en de test was nega.. dat betekent niet dat je niet zwanger bent meiss.. maar dat betekent dat de pregnyl nu helemaal uit je lichaam is nu gaat het hcg zich opbouwen als je evt. zwanger bent test over 4 a 5 dagen nog maar eens.. succes meiss
Bedankt voor jullie reacties dames! Dus ik hoef het nog niet op te geven.... Daar ben ik blij om. Ik dacht echt dat het mislukt is maar dat hoeft dus helemaal niet.... Ik hou jullie via dit topic wel ff op de hoogte.
Idd wel een beetje vroeg.. meestal test je na ongeveer 14 dagen pas positief.. Nog even geduld meid.. Ga voor je duimen!
Dan is het nog best spannend hier. Ga het zo gelijk ook even tegen mijn mannetje zeggen. Die denkt dat de IUI nu mislukt is, terwijl dat dus nog helemaal nog niet zo hoeft te zijn......
Ben ik weer ff. Morgen moet het officieel mijn testdag zijn maar manlief en ik hebben een drukke dag en gaan ook een nachtje uit logeren. Daarom heb ik vanavond getest. Die was negatief. Kan hij alsnog positief worden of hebben we dikke pech? Ik dacht dinsdag al dat ik ongesteld ging worden, want had toen echt zo'n ongesteldheidsbuik. Er kwam niks. En dat gevoel is later ook weer weggegaan. Tot op heden nog niet ongesteld en ook dat gevoel nog niet. Weet iemand het of ik toch zwanger kan zijn ondanks een negatieve test op dag 13 na de iui?
ja hoor is goed mogelijk zeker omdat je in de avond hebt getest.. zou even testen met ochtendurine.. dan is je urine meer geconcentreerd en dus HCG beter meetbaar. succes meid!
Dankjewel voor je snelle reactie. Ik zal het morgenvroeg wel ff doen als ik wakker word. Hoop dat die dan wel iets positiefs aangeeft. Dankjewel!
Hoi Waardevol Wat raden ze in het ziekenuis dan aan? Wanneer je het beste kan testen? Is zo teleurstellend meis, als je steeds negatieve testen in je handen hebt. Ik moet je zeggen dat ik er nu 2 gedaan heb en ik nu ook 5 dagen over tijd ben. En ook niet positief. Ik test pas mocht ik niet ongi worden over een week of 2/3 als ik dat volhou. Ik hoop echt dat jij ook snel een positest in handen mag houden. Ik duim voor je. Het is nu nog niet per se zo dat je dus niet zwanger bent. het kan nog alle kanten voor je op. Succes!
niet meer drinken na 22.00 (ongeveer dan he), vannacht niet gaan plassen, lekker de boel ophouden meid.. laat je het weten zodra je tijd hebt? ben heel benieuwd.. (een vriendin testte 's avonds negatief en 2 ochtenden erna positief, dus kan nog steeds)
@ Musicalfan, is ook teleurstellend. Ze hebben in het ziekenhuis aangeraden gewoon 14 dagen na de iui. Maar ik ben zo'n nieuwsgierig type en kan niet zolang wachten. Zondag was misschien wel wat vroeg toen ik testte, maar een dag voor de te testen dag: dan zou je denken: dan zou het al positief kunnen zijn.... Dankjewel voor het duimen. En ik duim ook voor jou. Jij dus ook al 5 dagen over tijd.... Spannend is dat he? @ Roeltje, mijn glaasje drinken is nu leeg en ik drink nu niets meer. Hopelijk lukt het om mijn plas op te houden want heel soms moet ik er 's nachts of vroeg in de ochtend weleens uit. Hopelijk een positieve test... Ik hou jullie op de hoogte.
Meid ik testte 2 dagen na NOD pas positief van mn dochtertje, de moed nog niet opgeven hoor! Liefs, Duveldraakje
Waardevol, spannend meid. Balen dat de test gisteren ook negatief was. Waar ik me maar aan vast hou is dat er ook mensen pas na 14 dagen na nod pas positief testen en daarvoor negatief. Zolang ik niet ongi ben is er ergens hoop. Alleen van die onzekerheid wordt je best wel een beetje gek. Succes meid en hou ons op de hoogte.
Nou dames, ik ben vanmorgen ongesteld geworden, helaas... Op naar de 2e iui dan maar... Bedankt voor het duimen... @Musicalfan: heb jij weer getest? Komt er al wat tevoorschijn?