Hoi Mirjam en Japke . Lees al steeds mee hier en vind dat jullie geweldig jullie best doen voor ons . Bedankt daarvoor , ik steek veel op van vragen die door anderen gesteld worden Maar nu heb ik zelf een vraagje . Ik heb maandag 24 april mn eisprong gevoeld . Tevens gaf mijn persona ook aan dat ik mn eisprong had . Maar nu heb ik gister en vanmorgen wat lichtroze/rood bloed verloren . Het was niet veel maar wel waterig en toch echt bloed !! Kan dit een innesteling geweest zijn ? Heb dit bij mijn andere 2 zwangerschappen niet gehad , vandaar . Heb ook last van wat krampjes in mn buik ( das dan weer minder prettig ) . Voor een ongi is het nog veel te vroeg want mijn NOD is pas 11 mei . Tenzij ik uitga van de normale 14 dagen (bij mij normaal dus ) na eisprong , dan word het 9 mei . Dus dat lijkt me eigenlijk niet Is er iets waar aan je een innesteling kunt herkennen , kun je dan wat voelen ? Sorry , het zijn wat meer vraagjes geworden Maar hoop dat jullie mij een beetje wijzer kunnen worden . Al weet ik zelf ook dat het gewoon echt afwachten geblazen is , ben gewoon heel erg benieuwd of dit het kan zijn . Bedankt dames Groetjes Joyce
hoi Joyce, het kan inderdaad een innesteling geweest zijn. Ook kan het zijn dat je wat bloederig slijm verliest na vrijen of na harde ontlasting. De meeste vrouwen merken niks van de innesteling, soms zie je dat je een beetje bloed verliest. Of het echt zo is, je zegt het zelf al, dat is afwachten! Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Mirjam