Waar o waar vind ik hippe kleding? Ik vind alles zo suf of zo zwart en daar houd ik niet van. Waar zijn de felle bloemenjurkjes en hippe shirts te vinden? Tips?
ik houd ook van felle kleurtjes en draag gewoon stretch jurkjes van de miss etam, didi, steps, wehkamp, otto zelfs gewoon mijn desiqual jurkjes kan ik gewoon aan. zolang er maar stretch in zit. anders kan je ze altijd 1 maatje groter nemen.
Ik draag gewoon mijn normale kleding op de onderkant na. Daar draag ik een zwarte skinnyjeans (zwangerschapsbroek) Bovenkant neem ik of een maatje groter OF stretch colbertjes en gilets kan ik gewoon mn normale maten van aan want draag naar voren Het is soms ff creatief zijn, maar het lukt wel
Ik draag ook normale kleding met stretch, of shirtjes die bij de boobies strak zit en losser om de buik vallen (staat superleuk en vrouwelijk) ook de lange shirts van pieces leef ik in, die pimp ik gewoon op met een leuke riem + ketting enz typische zwangerschapskleding vind ik idd maar saai!!
Hier ook normale kleding, behalve een zwangerschapsjeans. Vind positiekleding zo suf....kan ook niets leuks vinden.