pijn in mn onderbuik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door st3phanieej, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. st3phanieej

st3phanieej Actief lid

22 aug 2008
    169
    0
    0
    hallo ik heb elke x pijn in me onderbuik kan dit bandenpijn zijn zo steek wat vaak lang duurt als ik loop enzo?

groetjess

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik lees even mee, heb er sinds een week ook weer elke dag last van, niet alleen van steken maar ook van een zeurende pijn...

3. Linda1979

Linda1979 Actief lid

26 jan 2009
    320
    0
    0
    Ik heb hier ook last van, maar dan vooral aan een kant van mijn buik. Is dat ook normaal? Ook dit zijn steken, met name als ik loop maar ook als ik zit of lig, en een continue zeurende pijn. Af en toe voel ik ook steekjes of zeuren aan de andere kant, maar toch vooral rechts.

Kan dit ook bandenpijn zijn als je nog niet eens 7 weken ver bent?

De echo krijg ik pas met 9,2 weken... dus ik kan nog niet zeggen of alles goed zit, of het leeft en gewoon goed in mijn baarmoeder zit en zo. Pffff...

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

met 6 weken is die pijn juist normaal, had ik ook.

ik ga morgen even laten checken op een blaasonsteking.

5. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ik had dat ook af en aan in mijn vorige zwangerschap: bandenpijn

6. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Heb er ook al heel de zwangerschap last van...
    Zeurende pijn met af en toe steken, dan links, dan rechts... Gisteren zelfs klein beetje bloedverlies gehad... maak me wel zorgen, maar moet maandag naar de gyneacoloog, dus ik duim dat alles goed blijft gaan...

Liefs Nanske

7. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

13 dec 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    Stekende pijn is bandenpijn. Ik heb het in het begin heel veel gehad en nu ook weer veel.
    Dat zeurende gevoel kan de groei van je baarmoeder zijn.

8. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ik heb er de hele week ook al last van, heel vervelend! Soms steken achter elkaar, in onderbuik en helemaal onderin :( Dan weer ongesteldheids gevoel, en dan weer harde buiken!

Gister getest op blaasontsteking maar dat was het gelukkig niet. Het zal wel bandenpijn zijn maar JEETJE zeg, wat een vervelend gevoel af en toe!

Verder heel blij hoor ;) voel het kindje nu echt elke dag! :D

Ik mag morgen voor de 20 weken echo, zal het eens navragen!

9. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Ook ik heb last van een zeurend gevoel links in mijn onderbuik, net boven mijn schaambot. Heb het de eerste paar weken ook gehad, ik ga ervan uit dat het inderdaad met de groei van de baarmoeder te maken heeft. Hoort erbij maar fijn is het inderdaad niet!

Dib, wat gaaf dat je je kindje nu al elke dag voelt! Vanaf wanneer voelde je je kindje voor het eerst?

10. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Vanaf week 18 voelde ik af en toe wat en wist ik niet zeker of het de baby was maar dat is nu wel duidelijk :D

11. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Leuk joh, kan niet wachten tot het het bij mij zover is! Geniet ervan!

Deel Deze Pagina