welk fotoboek?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by sa1980, Jul 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sa1980

sa1980 Actief lid

Apr 24, 2009
    430
    0
    0
    Ik ben op zoek naar een fotoboek voor baby's (minimaal) eerste jaar. Zo'n boek als Ikke (rabobank) zeg maar. Welke hebben jullie en welke raden jullie aan?

Ik wil er zowel tekst als foto's in kwijt.

2. eefje2

eefje2 Lid

Jul 1, 2009
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey

ik heb 2 boeken van de prenatal

het ene boek is een babydagboek : erg leuk boek gaat vooral over het eerste jaar, een beetje over de zwangerschap en een beetje over na het 1ste jaar

en het andere boek heet welkom aan :
    dit boek is ongeveer hetzelfde als het babydagboek maar dan heb je wat meer plaats voor foto's en tekst.
    en achterin is plaats voor notities, daar kan je ook best wel wat kwijt.
    ook staan er ander dingen in, bv wanneer het eerste tandje doorkwam en het eerste vaste voedsel, kruipen , zelf zitten enzv
    ook is er plaats gemaakt voor maandfoto's zodat je precies kan zien hoe je kindje is veranderd:)

ik heb 2 verschillende boeken genomen omdat ik er dan later 1 aan mijn zoontje kan geven en er zelf ook nog 1 heb.

succes
    gr eefje

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb het babyboek van Nijntje (ook bij prenatal te krijgen). Vind hem zelf erg leuk, omdat een heleboel dingen er al in staan om in te vullen: hoe de eerste weken gingen, hoe de groei verliep, de eerste ... . Ruimte voor het geboortekaartje, om in te vullen wie er allemaal kwamen en welke kadootjes, enz enz.
    En dus de tweede helft gewoon fotoalbum.

4. kahrin

kahrin Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,020
    0
    0

Share This Page