Sjonge jonge, nou ik heb mijn topic weer gevonden hoor op de nieuwe site! Kon er eerst niet eens in, maar gelukkig nu weer wel. Het gaat hier goed, gister 1e bezoek aan de verloskundige en ze durfde het wel aan om toch het hartje te luisteren, dat doet ze normaal niet bij 10+6 wk...: gelukt!! net een treintje: doef-doef-doef-doef-doef... Leuk hoor, nu maar eens kijken wat ik op het forum verder allemaal gemist heb toen ik er niet inkon! Eef
Gunst nou nog m'n banner en mijn fotootjes terug en dan ben ik weer blij.... grrr fijn hoor zo'n nieuwe site weer!
Gefeliciteerd, hopelijk kun je genieten en heb je niet teveel last van kwaaltjes! Wel gaaf he als je iedere keer weer een mooie echo hebt!
Hoi Eef, goed om te lezen dat het goed gaat met jou en de baby! Ik ga in juli voor mijn derde ICSI poging en kan bijna niet wachten, laat maar komen. Wel heel erg spannend, laten we hopen dat het driemaal scheepsrecht is. Groetjes, Annerie
Hoi Annerie! Wat leuk dat even op mijn topic kwam kijken en een berichtje achter liet! Jullie gaan er volgende maand dus weer voor, spannend, ik zal duimen, zou het leuk vinden als je me op de hoogte hield ( heb je al een eigen pagina hier??). Ja hier gaat alles goed, zijn vandaag precies 12wk en hadden vanmiddag de combinatie test, dus konden een halfuur lang naar ons frummeltje kijken! Heel mooi, zo'n echo op levensgroot scherm geporjecteerd op de muur. Volgende week gaan we met vakantie voor 2,5 week dus ben dan weer niet online, maar na de vakantie ben je weer aan het prikken, succes! eef
Ha Eef, Lang geleden! Hoe gaat het met je? Voel je je goed? Nu ben je met vakantie en wanneer jij terug bent ben ik met vakantie. Met mij gaat het ook goed. Zoals je weet ben ik zwanger van een twee-eiige tweeling. Maandag hebben we de nekplooitmeting, dat vind ik toch wel spannend hoor! Ik hoop dat ik nog twee hartjes hoor kloppen!!! Heb je al spullen aangeschaft? Kan je nog in je eigen kleding? Ik heb sinds gisteren een positiebroek aan. Het groeit bij mij allemaal wel erg snel! Liefs Nikkie
We zijn weer terug van vakantie en nu mag ik eigenlijk al wel zwangerschapsbroeken aan, in het vliegtuig heb ik dat al gedaan zat wel lekker. Ik as nu nog wel een paar van mijn gewone broeken, maar die waren eerst net te groot en het kan echt niet lang meer...goed he?
Hi Eef, ik las net op het topic van Nikkie dat jullie allebei zwanger zijn! Wat geweldig!!! Van harte. Wij schreven vorig jaar in augustus toen ik ook met IVF bezig was en ben jullie, toen ik zwanger werd van een tweeling, regelmatig blijven volgen. Was nu een tijd niet geweest, druk met de baby's Maar kwam even kijken hoe het jullie vergaat. Goed dus, top! Heel blij voor je. Geniet ervan. Groetjes, EvaZ
Haai evaZ, ja ik las net toevallig bij Nikkie en toen zag ik jouw reactie al, en heb net daar gereageerd! Hoe is het met jou en je grote gezin dan???? Ben heel benieuwd, zal wel druk zijn en tegelijk genieten met 2 hummeltjes! Wanneer ben je bevallen? Eef
afgelopen maandag hadden we de 20 wk echo en gelukkig is alles he-le-maal goed!! En nu weer genieten van de schpojes! Eef