Na 4,5 jaar en 1 IVF nog steeds met lege handen, wie nog meer? (30+ jaar)

Discussion in 'MMM clubs' started by Susannelilian, Aug 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Mn zwangerschapsklachtjes lijken af te nemen en de ongikwaaltjes lijken toe te nemen. :(

Woensdag doe ik zelf weer een test (KV en CB, van die laatste dit keer de NL versie, zodat de tijd dat ik zwanger bent wel klopt) en donderdag laat ik in het ziekenhuis weer een bloedtest doen, trek het echt niet om 2 september af te wachten, dat duurt nog veel te lang!

Heb er geen goed gevoel over, maar heb geen andere keus dan afwachten. Het enige verschil met de vorige keren is dat ik (nog) geen bloedverlies heb, maar dat hoeft natuurlijk ook niks te zeggen.

Brrrrrr, zal blij zijn als het donderdag is!

2. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik snap je angst, logisch als je eerder een miskraam hebt gehad! Ik zou idd ook gewoon eerder bloedprikken, ouds donderdag voor ons allebei de spannende dag!!!

3. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @poppetje: dankje voor je begrip! Ga jij donderdag ook bloed prikken? Zal voor je duimen! Hopelijk geeft mijn bloeduitslag duidelijkheid en niet nog meer onzekerheid...

Ben echt zo bang, ook al weet ik dat ik er niks aan kan veranderen, ik kan er niks aan doen... Is inderdaad omdat ik al 2 keer eerder een miskraam heb gehad en omdat de eerste bloeduitslag niet zo goed was, hoop zo dat het toch nog goed komt! Maar durf er gewoon niet meer in te geloven, de klap gaat zo hard aan komen als het weer een miskraam is/wordt...

4. Linda18

Linda18 Actief lid

Sep 18, 2011
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook iemand 30+ (39) en nog steeds met lege handen. Ondertussen 6 jaar bezig en 5 jaar in de MMM. 10 iui en 6 ivf gehad (+ maar 1 cryo). 2 Vroegtijdige miskramen. Telkens weer positief een behandeling in gegaan omdat er altijd weer hoop is zwanger te worden. (Verder bij ons niets gevonden waarom het niet wil lukken). Ondertussen komt bij ons het besef dat het niet meer gaat lukken en gaan we waarschijnlijk (met veel verdriet) stoppen met de MMM. Heb mij altijd aan alle "strohalmen" vast willen houden, gehoopt dat de aanhouder wint. Maar helaas werkt dat dus niet zo. Nooit gedacht dat we na zoveel moeite met lege handen zouden staan.

5. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Linda, dat is ook al een hele tijd, wat erg! Helaas welkom hier...

Suzannelilian, ik moet donderdag bloed prikken of het gelukt is! Hoop het zo!

6. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Linda: wat heftig zeg! Als het kan dan zou je inderdaad denken dat het een keer moet lukken, wat vreselijk als het dan 2 keer op een miskraam uitdraait! Hoe lang was je bij beide keren al zwanger? Je hebt geen onderzoek gehad naar de miskramen? De beslissing om te stoppen lijkt me echt heel moeilijk, maar misschien geeft dit je wat hoop: een kennisje van me is 40+, heeft 6 miskramen gehad en heeft nu een gezonde zoon (nadat ze gestopt waren met de mmm en zich erbij neer hadden gelegd dat het niet meer ging lukken), dus het kan wel, ook als je het niet meer verwacht! Maar snap dat je hier nu helemaal niks aan hebt, dus heel veel sterkte en een dikke knuffel!

7. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @poppetje: hoop het ook voor je! Laat je het donderdag weten? Weet je al hoe laat je bloed gaat prikken? Ik in ieder geval voor 11.15u, dan kan ik vanaf 15.00u bellen voor de uitslag.

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik mag vanaf 07.30 bloed prikken, dus zorg dat ik er dan ben en dan hopen dat ze de uitslag op tijd naar Gent faxen!!! Waren ze vorige x vergeten! Moet er voor 12.00U zijn en toen moest ik dus heen en weer bellen.

9. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @poppetje: spannend, zal voor je duimen! Vanaf hoe laat kan je dan bellen voor de uitslag? Wel slordig dat ze het vorige keer vergeten waren te faxen!

10. Linda18

Linda18 Actief lid

Sep 18, 2011
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    @susannelilian: beide keren al heel snel een miskraam. Ergens bij 5 weken en na de 3e ivf behandeling was ik al gaan menstrueren en begon daarna nog zwangerschapshormoon langzaam te komen. Helaas waardes te laag en het verdubbelde niet om de twee dagen. Uiteindelijk ergens bij 5 weken ook gestopt.
    Er is wel chromosomen onderzoek geweest maar daar kwam niets uit.
    Jij ook veel sterkte!!

11. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Linda: erg hè die teleurstelling na de blijdschap van de zwangerschap, is zo niet eerlijk! De eerste keer had je geen bloedverlies?

Ik had bij beide vorige miskramen bloedverlies, de tweede keer al vanaf het begin en bij die is het dus ook niet eens tot een echo gekomen. Bij de eerste miskraam steeg het hcg wel goed, maar het bleef steeds te laag, hebben helaas ook nooit een hartje gezien.

En nu zitten we weer in onzekerheid, zo slopend!

12. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Donderdag dus een belangrijke dag meiden!! Ik ga keihard voor jullie 2 duimen.

Hier weinig te melden, omdat we in onze 'pauze' zitten. As donderdag zou ik ongi moeten worden in mn eigen cyclus. Ik hoop dat dat ook gebeurt, want dan weet ik dat dit in ieder geval goed zit. En dan denk ik volgende cyclus dat we de embryo terug laten plaatsen. Eigenlijk vind ik deze tijd heerlijk. Geen ziekenhuisbezoekjes, geen spuiten in mn buik, niet steeds maar uitleggen aan anderen hoe ik me voel. Ik geniet van de tijd voor mezelf en voor ons samen. Ben 2 weken geleden begonnen met hardlopen en het gaat heel erg goed. Ik voel me er ook beter bij. Nu al weer de 2e week aan het werk in mn klas op school. Heerlijk om me hier compleet op te storten. In de weekenden gezellige avondjes weg met vrienden en familie of lekker met zn 2tjes thuis op de bank filmpje kijken. Het geeft me voor nu voldoende rust, de rust die ik echt heel hard nodig heb!

X

13. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Jufaman gaan jullie voor cryo in eigen cyclus of met utro? Ik moet ook donderdag ongesteld worden als het niet gelukt is deze.. Dan lopen we aardig gelijk op!

Ben een angsthaas want durf niet eerder te testen!

14. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Poppetje: ik vind je geen angsthaas hoor. Ik zou ook nooit eerder durven te testen! Heel veel sterkte met deze laatste zenuwslopende dagen! X

De tp van de cryo gebeurt in mijn eigen cyclus. Tenminste... dat neem ik aan omdat dit de vorige keren ook zo was!

15. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @jufaman: dankje voor het duimen, hopelijk helpt het!

Ga voor jou duimen dat je donderdag ongesteld wordt, dan kan jij ook weer verder!

16. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dat heb ik nu ook, zonder utro of pregnyl! Maar nog ondanks alle gekke tekenen ben ik bang dat mijn lichaam zelf mee voor de gek houdt!!!!

17. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @poppetje: hoop op een goede uitslag voor je!

18. Linda18

Linda18 Actief lid

Sep 18, 2011
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    @susannelilian: Ook bij de eerste mk wel bloedverlies gehad maar pas nadat het zwangerschapshormoon was gaan dalen en er niets te zien was op een echo. Toen gestopt met de utrogestan en daarna de bloeding.

Bij de andere mk was er al een bloeding opgetreden en daarna pas een zwangerschapshormoon "opgedoken".

19. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Linda: weet dat het niks zegt dat ik geen bloedverlies heb, zeker door de utrogestan, maar krijg er toch hoop van.

20. Linda18

Linda18 Actief lid

Sep 18, 2011
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    @susannelilian: Ik bedoelde ook niet dat je niet mag hopen hoor. Dat zou ik ook doen!!! Hoop dat het goed is en dat de hcg goed stijgt!!!

Wanneer bij mij de ivf behandelingen echt niet waren aangeslagen dan kwam bij mij de menstruatie dwars door de utro heen.

Share This Page